Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

32. Rész

2008.08.06. 01:06 Mary Snoway

-Lili! légyszíves segíts! én már nem bírok vele!-hallottam egy hangot a telefonból

-oké megyek már rögtön szija-majd leraktam a telot, felkaptam valami göncöt és repesztettem ki a kocsihoz, mint az állat. bapattantam és mint az őrült hajtottam a Color Srteet nevű pubhoz. kiugrottam a kocsiból és átfutott az agyamon, hogy nem vagyok normális. mi van ha rendőrrel találkozok?! odaértem az ajtóhoz, de a hátsókertre ráláttam egy pillanatig és megakadt a szemem egy oriási pólon, aminek a gazdája nagyon hajol lefelé és tart valamit. egy darabig néztem majd észbekaptam, hogy az Tom.gyors odasiettem megnézzem nincs-e rosszúl de amikor megláttam az éppen hányó Billt a hófehér fejével, teljesen lesápadtam és hirtelen lefagytam.

-jéézusom.-enyit bírtam kinyögni

-ez bíztató-morogta Tom- köszi a segítséget-dünnyögött tovább

majd eszembe jutott egy ősi módszer ai ugyan undorító de jobban lesz tőle az ember. hányás hányás és hányás. beszaladtam a pulthoz 

-egy pohár meleg vizet kérek és sót!-a pincér értetlenkedett egy darabig, majd rákiabáltam éscsöndben odaadta, amit kértem. a sót beleöntöttem a vízbe és kirohantam. megitattam Billel, azaz csak akartam.

-mi a szar ez te bunkó?-így kezdte de nem törödtem vele csak megfogtam a fejét és begpróbáltam megitatni vele. kilökte a kezemből, itt felment ugyan bennem a pumpa de szó nélkül visszamentem és kértem mégegy ugyanilyet. kivittem majd megint elkezdett szídni engem és hisztizni, hogy ő azt nem issza meg. tűrtem, aztán egyszer csak elfogyott a türelmem és Tomon is láttam hogy nem sok maradt neki sem. felpattantam és megint megpóbáltam itatni, hisztizett. lekevertem neki egy pofont és beszéltem a fejével. majd ő engedelmesen belekortyolt. az első korty után már jött aminek jönnie kellett. majd itattam vele még egy kicsit, és amikor már láttam hogy nem tud már mit kihányni, akkor bevittem a férfimosdóba és bedugtam a fejét a csap alá majd masszrozni kezdtem a tarkóját és a nyakát hideg vízzel. visszavittem az asztalhoz és leültünk Tom mellé. Bill kicsit bekábult és végig csöndben volt mi, Tommal közben jól elbeszélgettünk.

-Lili hazaviszel?-nézett rám bűbánó gyönyörű boci szemekkel. ki tud ennek elenállni? SENKI!xD én hirtelen meglepődtem mivel már kezdett úgy tűnni, hogy némasági fogadalmat tett.

-őőő persze, gyere.-majd elkértem tőle a kocsikulcsot, elköszöntünk Tomtól ő megköszönte a segítséget és Billel kimentünk. Szerintem Tom még várt valakit, mintha tudta volna, hogy mi fog történni miután én odamegyek..
beszálltunk a kocsiba és elindultam hozzá. egy darabig csönd ült közénk, én a gondolataimal voltam elfoglalva szóval nagyon fel sem tűnt. de Bill... ő nagyon is akart volna beszélni, de nem tudta mit mondjon, majd megálltam a háza elött és lelassítottam a motort. 

-itt vagyunk-szóltam neki mire összerezzent, még mindig ramatyul nézett ki. 

-jól van, jólvan-hangja idegességet tükrözött, olyan feszült volt. kiszállt ő is és én el akartam köszönni. majd odaadtam neki a kocsikulcsot. nem vette el tőlem, megragadta a karom, magához húzott és a fülembe súgta.

-a tiéd, mindenem a tiéd, rabul ejtetted a szívemet ennél többet már nem tudsz tőlem elvenni...-mondta örömmeel, keserűséggel, szerelemmel a hangjában. szinte könnyekig meghatódtam, de úgy éreztem, ez nem lehet igaz. ez csak egy álom. még mindig szorosan fogott magához, és olyan jól éreztem magam a karjai közt még ha Bill most erőtlen is volt. nagyon ki lehetett merülve, ekkora ivás majd hányás után nem csodálom. de nem tudtam mit mondani. nem tudtam elhigyjem-e. nem tudtam mi lenne a helyes...

 


szerintetek mi lenne a helyes?

kíváncsi vagyok a véleményetekre ;-D elnézést, hogy eddig nem írtam, tényleg szégyenlem magam és már úgy sajnáltalak titeket, hogy ilyen lusta disznó vagyok, de az vagyok... xD ezen a háten csütörtökig még írok nektek pár részt, mert utána szeptemberig sajnos nem lesz mivel, megyek ausztriába utána rögtön balatonra, szóval nem túl jó. de nincs mit tenni. illetve még csütörtökig be szeretném fejezni az első évadot, hogy szeptemberben már a 2.-at kezdhessem.

na nem rizsázok ennyit nektek, puszillak benneteket, és további yó nyarat, használjátok ki még azt ami van xD és a véleményeteket szeretném látni, mindenkiét!! ;-D

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr83602773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika 13 2008.08.19. 14:27:47

Hello!:)
Nagyon jó lett arész!Egyébként ha valakit érdekel , ez az én blogom: hilfmirfliegen.blog.hu .Tschüs.:)

Lora 2008.08.19. 22:06:01

szija...
annyira jó a sztorid hogy hónapokat is várnék az új részre ha tudom h lesz vmikor!!tényleg nagyon jó...és remélem hamar irsz új részt!!!pusszi

Mary Snoway 2008.08.19. 22:10:47

szijasztok örülök, hogy írtatok és köszönöm x) (K)
Lora, komolyan ennyire tetszik? xD én meg azt hittem h senkinek sem jön be annyira..xD
köszönöm puszillak titieket(L)(K)

Mary Snoway 2008.08.19. 22:13:48

jah igen! és hahhoooooooo! nem mondtátok el, hogy ti mit tennétek a helyemben... nos?

Lora 2008.08.20. 13:45:17

igen tényleg tetszik!! és sztem folytasd ha csak ritkán irsz részeket is sztem ird..én most fogok koliba költözni és nem leszek ennyit gépnél szal én ugyis csak hétvégén fogom tudni megnézni hogy mikor van rész.. sztem folytasd mert jó..!szija
süti beállítások módosítása