Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

39. rész

2009.08.30. 23:34 <3...annácska...<3

Hirtelen annyira felment bennem a pumpa, hogy felpattantam az ágyról és kiszaladtam Katáék után. Egy-két embert fel is borítottunk a rohangálásban, és Bill is alig bírt utolérni minket, de azért ott loholt mögöttünk. 

-hahóóó várjatok már meg! most hova futtok? De hahóóó, állj már meg! - Hallottam Bill hangját a háttérből és azon a kétségbeesett hanglejtésen nagyon kellett volna nevetnem. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy Kata hirtelen megállt, én nem tudtam olyan hirtelen megállni ezért kicsit belé mentem. Mind a ketten ledöbbenve álltunk a kitárt bejárati ajtó elött... Egy darabig csak bámultam az újonnan érkezett vendégeinket, majd hátrakiabáltam.

- Bill! Kicsim, ők a meglepi vendégek? - mert az oké, hogy én nem ismerem őket, mivel a barátomat sem... De Kata is ugyanolyan meglepett arcot vágott, mint én.

-Tessék? -kérdezett vissza angyalian, majd odaért mellém és megfogta a kezem. De amikor végre neki is leesett, hogy nem azért álltunk itt meg, hogy őt megvárjuk, engedett a szorításon. Najó, itt már végképp semmit sem értek... mért van mindenki meglepődve rajtuk?

- Hát ti mit kerestek itt? Nem akarok udvariatlannak tűnni, de ha azért jöttetek, akkor azt már anno megbeszéltük. - Mordult rájuk Bill, ahoz képest elég udvariatlanul. Közben pont a konyhába igyekezett Tom is és meglátta az ajtóban gyülekező kis bandát.

-Héj tesó ne legyél velük ilyen udvariatlan! Régi cimborákkal és bajtársakkal nem szabad így viselkedni! - majd odafordult a vendégeinkhez:

-Georg! Gustav! gyertek be, szerintem maradt még itt elég innivaló, ahoz hogy igyunk egyet -kacsintott rájuk Tom, majd beinvitálta őket a nappaliban üresen álló kanapéra. Miután mindenki elhelyezkedett, az összes szempár a kanapé közepén ülő két barnahajú férfira terelődött. Egyre feszültebb lett a légkör, mivel a vendégeink teljesen nyugodtan megvárták az innivalójukat és lassan elkezdték ízlelgetni, mindezt halálos csend nyugtázta. 

- Miért kerestetek fel minket? -váltott Bill egy icipicit barátságosabb hangnemre, mint az előző volt. 

-Nos Bill tulajdonképpen békét kötni jöttünk és egy ajánlatot tenni... -Kezdte Georg de a mondandóját félbeszakította az ajtócsengő. Újabb vendégekre számíthattunk, ami egy háziblulinál nem furcsa de a meghívók este 9re szóltak és a meghívottak mind el is jöttek, úgy tudom. Tehát valószínüleg megintcsak nem partyéhes embereket várhatunk... Bill megkért, hogy nyissak ajtót, amikor kinyitottam egy hatalmas vaku világított a szemembe és mintha egy mikrofont látnék magamhoz elég közel, és egy csaj vinnyogott nekem valamit, hogy válaszoljak...


 

Nos, emberek! Már régen üzentem itt nektek, gondoltam hagyom had élvezzétek csak a storyt. De most viszont bejelenteni valóm van... Ezzel lezárult az első évad. Egy-két évadzáró komit szívesen vennék tőletek. Pár napon belül elkezdem a másodikat is. Addig is sok sikert a sulikezdéshez :)

És hogy mért bomlott fel a Tokio Hotel? Mért ilyen ellenséges Bill, a banda többi tagjával? És mit keresnek ott a riporterek...

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr891349688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

godaaa 2009.08.30. 23:53:09

faszaaa :D várom a folytatást :D

xxMissyxx 2010.03.27. 15:16:15

Hello mindenki!
Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-jóóóóóóó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MIKOR LESZ A KÖVETKEZŐ RÉSZ??!!!!!MINÉL ELŐBB!!LÉCCY!!!NAGYON VÁROM!!!!
süti beállítások módosítása