Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

34. rész

2009.08.25. 23:53 <3...annácska...<3

-te mit csinálsz idióta?- ordított fel Kata miután ellökte magától a srácot

-cicám ne csináld ezt! Megint nem vetted be a gyógyszered? -mondta a srác a Katának - Gyere szépen megyünk haza. A Kata elkezdett vele üvöltözni, hogy mit képzel és mindenki őket nézte. Bill és én csak álltunk és nem tértünk magunkhoz. A srác odafordult a bámészkodókhoz és megszólalt:

-Tudják egy születési rendellenesség miatt, van olyan amikor elfelejt az életéből egy egész részletet és így viselkedik. Ne ilyedjenek meg hazaviszem. -mondta a srác teljesen nyugodtan, Kata pedig a leggyorsabb tempóját felvéve kiviharzott a korházból. Mi pedig elindultunk utána.

-köszi Bill, hogy agódsz értem de tudok egyedül menni, elég ha a cuccaimat hozod.

-biztos? - kérdezett vissza de a karomat nem engedte el, úgy fogott mint egy 80 évest.

-igen köszi imádlak.

Kiértünk a korházból és a Kata ott üvöltözött Tommal, az meg röhögött. Majd valaki nam futásban majdnem felborított. Ugyanaz volt aki lesmárolta Katát. Odarohant a Katához és feltünően nyomulni kezdett rá.

- Hé haver állj le! Köszi, hogy megtetted ezt nekem, de most kopj le! -förmedt rá Tom

-kussolj köcsög! mit pattogsz? -pofázott vissza a srác -azt csinálok amit akarok, ez a gyönyörű teremtés nem érdemel meg téged!

Erre Tomnak annyira elborult az agya, hogy az utca közepén megtalpalta és rugdosta a földön. Kata és Bill éppenhogy le tudták állítani. Bill bepakolta a cuccaimat a BMW cabriojába, majd besegített engem is a kocsiba. Persze ez is ment volna egyedül. A kocsiban csak némán ültönk egymás mellett, nem igazán tudtam neki mit mondani. Megérkeztünk egy nagyon nagy vörösre festett házhoz, az oldalán volt egy nagy terasz két asztallal és székekkel, az asztalokhoz vol egy-egy nagy napernyő. A terasz le volt csempézve, nem csoda, hogy ezen akadt meg először a szemem, mivel imádom a hatalmas teraszokat. Elindultam az ajtó felé és bill utánam kiabált.

-nem hiányzik valami? - majd odadobott egy kulcsot - mától tiéd is a ház.

-hű Bill eléggé belehúztál, vagy lehet, hogy csak nekem új ez az egész.

-nem tetszik? haza szeretnél menni? szólj csak és hazaviszlek, nem muszály itt maradnod, a kulcs nálad marad és ha úgy gondolod akkor jössz. - mondta kedvesen

-persze értem, és igazából maradni szeretnék-mosolyogtam rá

Nyomtam neki egy puszit és vígan szaladtam be a lakásba. Gyors körberohangáltam pár szobát, majd a konyhába mentem, ahol egy nő állt velem szemben. Eléggé megleptük egymást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr131338602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása