Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

37. rész

2009.08.28. 00:03 <3...annácska...<3

-de gyere már! itt nem lehet semmi bajod, négy méter mély a víz - mondta bíztatóan Bill

-hááát nemtudom - kezdtem meginogni

-na gyere ugorj! -bíztatott

Én már eldöntöttem magamban, hogy nem ugrok és tartani is akartam magam hozzá. Amikor hártafordultam, hatalmasat sikítottam mert közvetlen elöttem állt egy fekete sapkás srác. Felkapott és fentről bedobott Bill mellé a medencébe, mikoözben estem végig sikítottam, annyira hogy még levegőt sem vettem mielött a vízbe értem volna, és lenyeltem egy csomó vizet. Amikor feljöttem fulldokoltam és kapkodtam a levegőt aztán amikor megnyugodtam a fejem fölött Kata és Tom röhögéstől vöröslő fejét láttam magam mellett pedig Billét.

-haha nem vicces! Kata most te jössz! -mondtam neki -aztán meg mi lökjük be a fiukat

-álmodj édesem engem nem fog belökni mert nem engedem - mondta Kata magabiztosan

-ne reméld - mondta Tom és futott, hogy elkapja Katát. Kata is elkezdett futni és egy kissebb hajsza után sikerült elkapnia Katát és csobbant egy hatalmasat mellettem. Ruhástól meg mindenestől.

-Tom baszki nem vagy normális! -visítozott Kata Bill még erőteljesebben röhögött, valami röhögőgörcs szerűséget kapott. Katával összenéztünk és szinte egyszerre nyomtuk le a víz alá. Amikor feljött már nem nevetett sőt, bosszúsan nézett. Nem szólt semmit csak kisétált a medencéből, felkapta a törölközőjét és bement a házba. Katával összenéztük mert nem értettük. 

-most megsértődött? -kérdezte Kata

- nem tudom egyenrőle te jobban ismered - mire kimondtam egy hatalmas bomba csapódott közénk, és épp hogy feleszméltünk az egyikből jött a másik... Bosszúból Bill becserkészte a testvérét és ránkugrottak. Na ezután megkezdődött egy hatalmas vízi háború, de jól szórakoztunk... Amikor mindenki elfáradt, bementünk összekészülődni az esti grill-partyhoz. Tom időközben elszólta magát, hogy Bill egy meglepi bulit csap nekem, mert kijöttem a kórházból és mert összeköltözünk végre. Tehát a buli meglepi részét Tom meghiusította, de így is örültem neki. Megpuszikáltam Billt érte. Katával közösen készülődtünk és be is foglaltuk a fürdőszobát, nem akartuk beengedni a fiukat amíg el nem készültünk. Amikor már nagyon dübörögtek az ajtón, pont el is készültünk. Szinte elállt a lélegzetük amikor megláttak minket, nem is csodálom, mert a készülődésünk végeredményeképp úgy néztünk ki mint akik egy magazinból léptek ki. Szépen lassan megjöttek a vendégek is. Elkezdtünk grillezni, azaz Bill kezdett el de nagyon nem állt jól a kezében a húscsipesz ezért inkább átvettem. Én mindig is jobban szerettem főzőcskézni a vendégeknek, mint szórakoztatni a sok hülye embert... :D Elkészült a kaja és mindenki leült enni.  Miután ettünk elkezdődött a piálás, és szinte az összes vendég valamilyen alkoholos italt hozott ajándékba. Ezt kaja után ki is bontották és hozták nekem a poharakat, meg elmagyarázták, hogy éppen mit iszok és mi a különlegessége. Volt benen egy-két elég erős pia is. Nem kellett sok, hogy homyálosan lássak... egyszer csak kiszurtam a tömebne Billt aki épp eg csajjal beszélgetett valamiről nagyon... Odamentem a karjánál fogva elrángattam, be egy szobába. Majd becsuktam a szobaajtót...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr411343183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

godaaa 2009.08.28. 00:09:21

"becsuktam az ajtót, de ő már egy korbáccsal várt. Háromszor élvezett el és mind 3-szor pofán gyűrt, és ennek következtében az orromból kieresztettem 3 liter vért....'
:D:D nem hagyhattam ki, csak te érted.
és nagyon jó lett, persze mint mindedjik...de nem fényezem az ígyis csillogó egód. :D
ÉS végre jön egy kis "romantikus szex"??? :D:D
süti beállítások módosítása