Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

26. Rész

2008.06.17. 22:27 Mary Snoway

-Lili, lassan kelj fel! fotózásra kell menned és össze kéne magad szedni egy kicsit.-mondta Bill lágy hangon., és olyan furcsa volt a tekintete olyan édes- mondták már, hogy édesen alszol?

-hmmm? mi van? jah nem, de azt igen, hogy horkolok és, hogy beszélek álmomban.-majd vigyorgok

"A gép leszálláshoz készül. Kérem kapcsolják be a biztonsági öveket"-mondta be a nő a hangosban vagy mi az.

majd eszembe jutottak a töréntek és kicsit meglepődtem rajta... aztán elterelődött a figyelmem a témáról mert ugye, leszállt a gép. Tom leszállt a gépről és nagyot nyújtózott:

-jahj ez a repülőzés a régi szép időkre emlékeztet.-mondta

-hát jah de már elmúlt, ami kicsit öröm kicsit nem.-mondta Bill

-mért öröm?biztos jó lehetett olyan híresnek lenni... vagy nem?-kérdezte Kata

-háát de... de, csak tudod annak is megvoltak a hátrányai. például mindig úton voltunk, nem volt magánéletünk ha volt barántőnk akkor titkolni kellett, vagy attól félni, hogy megtámadják. ha nem volt akkor attól kellett félni, hogy aki ismerkedik az vajon a pénzedet akarja-e...-mesélte Bill nagy átéléssel, de én csak mereven bámultam rá, és egyre csak egy kérdés járt a fejemben, amit féltem feltenni. majd a szállodától kijött elénk egy limuzin, ami egész otttartózkodásunk alatt furikázni fog minket. először bevitt minket a szállodához, és lepakoltuk a cuccainkat. csak két szobát foglaltunk le előre mivel azt hittük, hogy csak ketten leszünk Billel. több szabad szobájuk nem volt, mivel ez egy elég jó szálloda és mindig tele van.

-akkor ki, kivel alszik?- kérdezte Bill hát ami abban a pillanatban történt elég egyértelmű volt: Kata és Tom egyszerre kapták egymásra a fejükte, majd elfordították

-hát gondolom én a Katával, te meg Tommal-mondtam

-oké-mondták mind majd, mindenki elvonult a szobájába.

egyszer csak Bill ront be a szobába, majd sietősen elhadar valamit, amiből semmit sem értettem:

-drága ezt elmondanád még 1x? x)-mondtam neki

-na szóval kész vagy már? mindjárt ott kell lennünk.

öö igen kész vagyok, még jó hogy megtanítottak sminkelni és Kata megcsinálta a hajamat is. szóval mehetünk. ruhát gondolom ott adnak?!-kérdeztem

-öö hát ja, bár nem nagyon lesz rá szüséged- mondta

-tessék?- vágtam közbe

-na gyere menjünk majd meglátod-hadarta

-hééé én nem mehetek- kiabált utánunk Kata

-nem- vágta rá Bill a sietéstől

-menj át Tomhoz-majd kacsintottam

-öhh jóóhh-mondta meghökkenve Kata

-gyere már- ráncigálta a karom,

-jó megyek, de ha azt akarod, hogy továbbra is modellkedhessek, akkor ne tépd ki a karom a helyéről. ha megtennéd-mondtam kicsit begurulva

-jó-jó csak tényleg késésben vagyunk- ültünk be a kocsiba.

hát a fotózáson kiderült, hogy nagyjából bikinis képeket kellett csak. hamar lement és nem is fáradtam el annyira, azt hiszem kezdek belejönni ezekbe a dolgokba. majd mikor végeztünk siettünk haza, mert megbeszéltük, hogy ezt megünnepeljük egy két coctaillal és pezsgőfürdővel. ugyanis nem ki summát kapok érte.
viszont amikor visszaértünk, egy elég érdekes látvány fogadott minket, a szobákban. az és cuccaim Bill szobájába volt pakolva és Tom cuccai pedig a Katáéba. kicsit meglepődtünk, hogy mégis mi ez?! a két jómadarat sehol sem találtuk, gonoltuk lemegyünk a coctail bárba és megünnepeljük, majd előkerülnek és kérdőre vonjuk őket. leértünk, és kiket találtunk meg, összemelegedve az egyik asztalnál?? Tomot és Katát. odaültünk és láttuk, hogy ők ma már eleget ünnepeltek az üres coctailos poharakból ítélve.

-khmm-köszörülte meg Bill elég hallhatóan a hangját, majd szétugrottak és úgy néztek ránk, hogy " mi van, mi nem csináltunk semmit"

-hát ti? - kérdeztem


 jahj Lily a leghűségesebb olvasóm, kitüntetés jár neki xD *vállveregetés* xD na mára ennyi pusz

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr67526264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kata 2008.06.17. 22:36:28

hát véééégrreee hogy írtál!komolyan elsem hiszem hogy írtál...tök jó lett xD de télleg...nah pusssa ÉS HOLNAP LEGYEN RÉSZ!!!:D

Kata 2008.06.17. 22:37:11

és..és...én vagyok az elsőőőőőőő!!xD

Mary Snoway 2008.06.17. 22:38:27

okok rem lesz rész x)

Lily 2008.06.18. 15:30:41

öhhh... akkor ezt az egészet csak álmodta a repülőn?! nemáááááár... én meg már előre örültem! nah, mindegy égy legalább még izgulhatok kicsit, hogy mi lesz már velük.

ijjjj... kitüntetés? *pirul* LOL köcce XD

várom a folytatást!
keep smiling & peace!

Ágota 2008.06.19. 11:13:31

Nagyon-nagyon-nagyon jó le ez a rész is... Már volt egy rész amire azt mondtam hogy az összes közül az a legjobb, de ez most felülmullja. De tényleg nagyon szuper lett a sztori :)
És legyen ma is réssz... Lécci :D :) Nah puszi

Mary Snoway 2008.06.19. 14:43:11

köszönöm x) és igen lesz ma rész, mert ha nem írom meg akkor elfelejtem mit akartam xD
süti beállítások módosítása