Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

25. Rész

2008.06.07. 02:25 Mary Snoway

Ahogy megcsókolt, teljes megsemmisülést éreztem. Egyszerre éreztem magamban a mindenséget és az ürességet. És az a csók, oly gyengéd volt akár a nyári szellő, bennem mégis az égető nap tüzét gyújtotta. Ennél többet akartam, sokkal többet, égtem a vágytól, hogy érezhessem meztelen bőrét. Minden procikájára kíváncsi voltam, tüzelt bennem a kíváncsiság a lénye iránt. Tudtam nem helyes amit teszünk, és ő is. Kizártunk mindent, már csak az édes ajkát éreztem az enyémen... a puha, bársonyos kezét, amivel ha hozzámért minden egyes alkalommal kirázott a hideg... és a szeme... a szemében elvesztem, megsemmisülni láttam magam. A pillanatok óráknak tűntek, minden olyan lassúnak kimértnek izgatóan pontosnak látszott. Mintha mindez meg lenne írva, mintha mégis helyes lenne. Nem bírtam tovább tudta, hogy kínoz azzal amit csínál. Direkt csínálta, csak azt nem tudta, hogy én mióta várok erre. Nekiestem. Átvettem az irányítást és úgy faltam őt mint akinek ez az utlsó pár perce maradt az örökkévalóság elött. Leszaggattam róla a ruhákat, de látszott rajta, hogy ő minden egyes percet ki akar használni, nem sietett. Tekintetét a szemembe mélyesztette, hosszú percekig csak álltunk és nyugtatott. Hogy ott mit láttam? Egy gyönyörű barna szempárt, nem nagy kunszt. De amit éreztem... teljesen megnyugodtam, mostmár kezdtem érteni a lényeget, lassan mindenre rájöttem, tudtam hogy nincs miért sietni. Láttam a szemében azt a végtelen kiegyensúlyozottságot. Kicsit elszégyeltem magam, mert mohón nekilódultam. Lassan levette rólam a felsőmet majd olyan gyengédséggel, mintha csak egy törékeny pillangót tartana a kezében, ledöntött az ágyra és megcsókolt. Majd elindult lefelé, ezzel a lassúsággal annyira felizgatott, hogy nagyon nehezen bírtam magammal. 
Azon az éjszakán Ő megtanított valamire, ez új volt, teljesen más mint a többi. Már tudom, hogy csakis egy angyal lehet. Azon az éjszakán, csak az enyém volt és én az övé. Még sokáig nem bírtunk aludni, de azt a csodálatos csöndet, nyugalmat és érzések kavalkádját nem merte egyikünk sem megzavarni. Majd megszólalt, a szája lassan nyílik. Mielött még kimondja, megpróbálok magamba szippantani még abból a nedűből ami a levegőben terjengett. Még egy nagy levegőt vett mielött a betűk megformálásába kezdene. Lassan, nagyon lassan és halkan a fülembe súgta:

-...


 folyt. köv.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr55507731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(L)Kendra(L) 2008.06.09. 18:45:16

nah kir lett ez a rész is...várom a folytatást...xD csak így tovább:P
pussa

Lily 2008.06.10. 23:12:12

huh, azért ez már nem semmi ugrás volt!
...de akkor mégiscsak összejöttek :P hiphiphurrááá XD
de azért az előzményekre is kiváncsi lennék... remélem, majd ahogy halad a sztori, az is kiderül ám!
pussz
peace

Mary Snoway 2008.06.12. 21:29:53

majd meglátod ;)
holnap írok

Lily 2008.06.15. 16:31:21

tök jó az új megjelenése a blognak, ügyi vagy! :D
rész mikor lesz már? nagyon várom ám!
na, peace
L.

Lily 2008.06.16. 22:11:05

hali!

"Lassan, nagyon lassan és halkan a fülembe súgta:
- ..." de vajon mi lehet a ... helyén?! :D :D :D
jajj nekem! én már nagyon kiváncsi vagyok!!!!!!!
süti beállítások módosítása