Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

9. rész™

2008.02.10. 19:34 Mary Snoway

-Hogy, hogy tetszett??????Hogy, hogy tetszett???? Ez egy nagy rakás szar volt!!!!!!Az a pasi bent pedig nem Bill, az egy öreg tapló!!!-tök ki voltam akadva, már-már a sírás szélén voltam de megnyugtattam magam-áhh szerintem ez nekem nem fog összejönni -mondtam már teljesen nyugodtan és elkeseredve...

-Dehogyisnem!Minden csak felfogás kérdése! Egyébként is szerinted egy ilyen alak, tényleg jópofiból töltette veled ki a lapot??? Biztos, hogy alkalmasnak talál, meg ha nem tetszettél volna neki akkor nem is mondta volna, hogy menj vissza átbeszélni a dolgokat...-Kata

-Én tényleg nem tudom, most inkább hazamegyek, na szia *pusz-pusz*

-jólvan, szia, és pihenj le!-Kata

-hát persze anyuci-mondtam kicsit jobb kedvet mutatva, pedig egyáltalán nem voltam jobban

Beszálltam a kocsiba és elindultam hazafelé. Útközben folyamatosan csak gondolkodtam..."Egy ilyen kedves arcú, bályos ember mint amilyen ő volt, hogy vagyis inkább mitől változhatott meg ennyire? Talán attól, hogy szétesett a banda?? De ha jól tudom, akkor közös döntés volt, és ha annyira hiányozna neki a zene, attól ő még zenélhetene. Szerintem, nem erről van szó. Talán a magánéletében van valami? Igen, biztos, hogy ott, de mi?? Hisz most, hogy jobban belegondolok nem is tudok semmit a magánéletéről. Talán kikészítette a túl fiatalon jött siker? Talán kényszeryítették olyan dolgokra amiket nem akart? Talán az amit kifelé mutattak csak egy állarc volt, amit a lemezcégek mondtak meg, hogy milyen legyen? ÁÁÁ túl sok a talán, és amúgy is én nem is szeretem a talánokat, inkább nem talánozok, majd idővel minden kiderül. Talán több is mint kéne. NINCS TALÁÁÁÁN. De talán az a baj...áááá bekattanok. Inkább felhívom a Katát"

-Halo-Kata

-Ne halozzál, baszki ez itt a rendőrség-én próbáltam egy igen szar poént elsütni ebben a szar állapotomban...

-Jajjj te idióta, na mi van kb 6 perce váltunk el egymástól. tudom, hogy ennyire hiányzok, na de ennyire-és akkor röhög

-Ez szar volt.XDXDNa de hallod öööööööö -én

-nyögd már ki -Kata

-Elfelejtettem-és mosolygok, csak kár, hogy nem látja

-Jesszus, ennyire még te sem lehetsz debil-Kata {*csepp*ugye Kat?}

-Na hát olyan furcsa! Mondjuk el sem hiszem, hogy találkoztam vele. Meg annyira megváltozott és azon gondolkodtam, hogy valyon mitől? De valahogy nem tudtam rájönni.-én

-Igen én is így voltam vele mikor, először felkerestem és engem is ilyenek foglalkoztattak. Csak aztán lefoglalt a másikfele. Meg egy hónap alatt már le is tettem arról, hogy rájöjjek.-Kata

"Egy hónap? Egy hónapot mondott? Jól hallottam? Egy hónap? Másik fele? TOM??????? Összejött Tommal? Na neeee!! Ilyen a tündérmesében sincssssss!!!! *katt-katt-katt-katt--->épp kattog az agyam mert már nem sok kell, hogy egy diliházba vonuljak*"

-Hát ezt nem értem! tudod mit? Semmit sem értek! Mindegy mostmár nem vagyok ideges, csak kérlek mondja el mindent ami történt és, hogy hogyan törtémt. De ez nem telefontéma, inkább este kotyvasztok valamit és gyere át!-én

-huu az jó lesz, már tök rég főztél nekem! Emlékszel amikor egyszer nyáron odaégetted, a húst és tiszta füst volt a konyhátok? Tiszta durva volt. De milyen kis szarosok voltunk, de emlékszem te már akkor is szerettél főzni.-Kata

-jaja-én

-És, és amikor először sütöttél szecsuánicsirkét, és összekeverted a fűszereket és tök szar ize lett? Az is tök durva volt!-Kata, épp rájött a nosztalgiás szófosás

-Igen, de mondd, hogy mit zabálnál és bevásárolok hozzá.-én

-jójó, de őőőő nem tudom. Valami husit, salátával-Kata

-Jólvan akkor tatárbifsztek saláta nélkül(mert azt pirítóssal eszik) vagy bélszín, salátával?

-mind2-Kata

-ohh persze kabbe! A kezedet is megkérhetem?-én

-Csak ha 10 karátos gyémánttal jössz-Kata

-Hogyne hölgyem, más egyéb?-én

-Nem is tudom, először elég lesz ennyi is, csak finom legyen a kaja. -Kata és magam elött látom a kiéhezett fejétXDXD

-Na kuss már! tsüss aztán este tali!-én

-Csáo-csáo-Kata

Elmentem bevásároltam, meg otthon megcsináltam a kaját. Hamar kész lettem vele, így elmentem megfürödni. Egyszer csak hallom, hogy csöngetnek.

-Ez biztos a Kata lesz. ANYA NYISD KI LÉCCIKE!-kiabáltam ki a zuhany alól*semmi*-ANYA NYISD MÁR KI A SZERENCSÉTLEN ... AJTÓT, MEGJÖTT AZ ÉHENKÓRÁSZ!

-kösz baszki, kabbe! nem vagyok éhenkórász!-Kata

-Na húzás ki a fürdőből te picsa!-én, de nem látott semmit mert ien fültkében zuhanyoztam, még,jó, hogy nem a kádbanXDXD

-jó'vanna, de siess!

-Ne aggódj kész a kaja, lenn van csak lehet meg kell melegíteni.-én

-Jah anyud már melegíti-Kata

És megkezdődött a pletykaparty


dög fáradt vok, na mind1 nem nyavalygok, de azért rem jó lett a rész, na pussy

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr69333966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ÁgOtA 2008.03.23. 00:57:08

Sztem ezis jo lett, kiwi vagyok mit kotyvasztottál dx......deh most ne várj többet h írjak mert nem tok..
Ágota

(L)Kat(L) 2008.03.23. 18:03:26

IGEN!Kir lett a kövi részt követeljük tőle majd mehalok a kiwáncsiságtól!!

lolotoll · http://miesok.blog.hu 2008.03.23. 20:09:14

sya! na most kezdtem el olvasni a blogodat és non tetszik alap...jo minden rész! non tetszik! és ha van kedved beugordhatsz az én oldalamra is! miesok.blog.hu és ha megnézedd elöre is köx de ha nem az se baj
mostmár én is számon fogom az eseményeket követni az oldaladon! na pux

Mary Snoway 2008.03.23. 20:20:56

huu köszönöm szépen. ha télleg jó akkor mondd lécci más TH-snak is, hogy olvassa! köszi, persze, hogy megnézem a blgod, mjd írok komit, is na pusz
süti beállítások módosítása