Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

31. rész

2009.08.22. 23:30 <3...annácska...<3

-... jó mondjuk erre nem is emlékezhetsz mert ezt még nem meséltem - magyarázta Kata a négy nappal korábban történt eseményeket, egészen részletesen...

-ez eddig tök jó. - mondtam megtörve - de még mindig nem mondtad el, hogy mi van köztem és Bill között. Már az egész elmúlt egy évemet hallottam, azt is hogy mennyire részeg voltam a 19. szülinapomon, meg mindent... de a Bill épp rákezdett volna, hogy elmondja csak ugye ti ránk törtetek és kizavartad ezt a szerencsétlent. És csak annyit mondott el, hogy a főnököm. De ha a főnököm akkor mért szeretem? Azért mert amikor felébredtem, őt láttam meg először? Vagy már teljesen nem értek semmit... -ahogy elhadartam berobbant az ajtó. Két hallgatózó ember esett be rajta, gondolom véletlen. Kitalálhatjátok kik voltak azok. Bill rögtön felpattant, Tom még vergődött egy darabig abban az oriási nadrágban.

 -khm - köszörülte meg a torkát Bill - Kata! azt hiszem segítened kéne Tomnak felállni. Én beszélni szeretnék... -de Tom közbe vágott 

-bazdmeg Bill megint kezded az égetést?  Különben sem a kilincsre kell feküdni te hülye! soha nem hallgatóztál még? -hallottunk egy ideges hangot a padló felöl. Mi ketten az ágyon elkezdtünk visítva röhögni, billnek meg vörösödött a feje ezért terelte a témát.

-Azthiszem iszok egy kv-t. A hölgyek kénrek kávét? - kérdezte rákuraság

És csak röhögtünk és Billnek egyre vösöebb a feje... és röhögünk, és röhögünk... 

- éhénn kéhérek egyehet - mondtam még mindig fulladozva

- éhén ihs - Kata hasonlóképp

-na énis megvagyok - Tom nagy vigyorral a száján, hogy sikerült nagy nadrágban felkelni a csúszós padlóról. De amikor meglátta, hogy rajtuk röhögünk lankadt a vigyor... Gyors kimenekültek a szobából és mi iis megnyugodtunk. Aztán megint megkérdeztem Katától amit az elöbb... gondoltam amíg megfordulnak, gyors el tud sütni egy-két infót nekem. De Bill megérzés szerűen megint berontott a szobába amikor Kata elkezdett mesélni. Majd odaadta neki a kv-t és kihesegette. Bill leült a már megszokott helyére, de nem mondott semmit. Egy darabig csak néztük egymást, majd halkan megszólalt:

-szeretlek. - miközben kimondta, olyan mély volt a tekintete és olyan őszinte, hogy még a döglött lóval is elhitette volna. 

Eközben a follósón:

-Hallod Tom - mondta Kata egy sunyi tekintettel 

-igen drága?

- Az elöbb elmentem pisilni, és itt olyan tudod... nagyon szép és tágas wc-k vannak. Nincs kedved megnézni? 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr101331719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása