Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

31. Rész

2008.07.29. 01:05 Mary Snoway

-Bill ezt most komolyan gondolod?? ebbe a mártásba nem kell cukor!-próbáltam elvenni a cukrot az éppen szórakozó Billtől, nehogy mégjobban elrontsa a kaját xD -Bill!!

-ez most komoly? Egy ilyen 20 kilós anorexiás kis köcsög kurvával csalsz?-halltunk meg a hátunk mögül egy női hangot. a konyhában megfagyott a levegő. Billel hátrakaptuk a fejünket.

-Gábi?lepődött meg Bill

-ki a kurva?- ahogy megláttam úgy begurultam mint az állat, és végülis nem is azon, hogy mit mondott, hanem hogy látom és bill még mindig vele van... megindultam felé elkaptam a nyakát és nekiszírottam a fanak, elkezdtem vele üvöltözni. teljesen kikeltem magamból.-ki a kurva? azt hiszem nem én! talán bízni kéne a pasidban, ugyanis a legjobb tudomásom szerint soha senkivel nem csalt meg... de teee! -üvöltöttem-te egy vérbeli kurva vagy! ugye a kis Christopherről nem számoltál be Billnek?!

-mi van? milyen Christohperről?-hallottam meg Bill hangját, és már le is kapott Gábiról ,és elkezdett ő is kiabálni.-mien Chrithoper?-nézett kérdőn Gábira. Gábi pedig végig engem nézett ingerelni akart, hogy megint nekimenjek, de nem sikerült neki, tehát ő akart nekem jönni. az egyetlen szerencsénk, hogy Bill közötünk állt, és elkapta majd lekapcsolta a csajt. ha ketten lettünk, volna sztem péppé verem, vagy ő engem xD

-ohha kicsilány! mi a baj? csak nem kiedrült az iagzság?!-néztem rá ördögi vigyorral-már két éve a szeretője. ugyanis, nem tudtam elhinni, hogy egy ilyen szenny kurvának nincs senkije. kutattam egy kicsit itt-ott és bizonytaláltam érdekes dolgokat. majd összeismerkedtem Christopherrel, és elég jó barátok is lettünk. kiszedtem belőle az elmúlt két évetek minden részletét, persze ő nem tudott semmit csak, hogy véletlen elromlott a kocsim és tök jó fej vagyok... -majd odavágtam neki egy hatalmas vigyort

-miiii? te tudtál erről? és nem mondtad el? és hagytad, hogy szenvedjek ezzel a kurvával?-háborodott fel Bill

-hát öhm..-dadogtam de Gábi közbeszólt és próbálta menteni a helyzetét

-de drágám, Bill!! én már rég lezártam vele, már rég semmi közünk egymáshoz! én csak téged szeretlek - és oda akart bújni hozzá de Bill ellökte

-aham! az a tegnapelötti kis incidens volt a lezáró kaland?-néztem rá cinikusan

-kuss te ribanc!-üvöltötte a képembe Gábi

-veled majd késöbb beszélek!-mutatott rám Bill fenyegetően, persze én erre rögtön befogtam a szám és csendes megfigyelőként néztem az eseményeket-te meg képes voltál egy szaros autószerelővel megcsalni?-emelte fel Bill újra a hagnját- ráadásul két éven át??? hogy te mekkora kurva vagy! vége!

- nem Bill! vaóban volt egy kis férrelépésem, de már nagyon nagyon megbántam!-mentegetőzött Gábi, Bill sarkon fordult odalépett hozzám és megcsókolt. szenvedélyesen, hosszan és forrón. nagyon megörültem, *akkor mi most együtt vagyunk?* kérdeztem magamban. Gábi tátott szájjal figyelte a dolgokat, majd kiviharzott. Bill leszállt rólam és rámnézett.

-remélem soha többé nem látjuk ezt a ribancot, mondtam boldogan Billnek. vetett rám egy megvető pillantást és ő is elment. kiszaladtam az ablakhoz és néztem, hogy hova megy. kiment a kocsijához de Gábi ott várta. amikor ezt megláttam, felforrt a vérem. *Bill így akart engem lekoptatni? ezzel a műsorral? de hát Gábi megcsalta! akkor csak nem megrendezett volt... na mindegy mindjárt kiderül.* vártam mi fog történni. Bill odaért a kocsijához és hallottam ahogy Gábi megint rákezd, csak azt nem hogy mit mond. Bill nem törődött vele, mondta neki hogy álljon arrébb mert be szeretne szállni, de Gábi folytatta.

-ÁLLJ FÉRRE-hallottam  Bill hangos üvöltését Gábi megtorpant és elhallgatott. majd erébb ment. Bill meszállt és elhajtott. lefeküdtem az ágyamra és csak gondolkoztam. kb két óráig mozdulatlanul bámultam a plafont, majd megcsörrent a telefonom...

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr70590314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♥ NaOmI ♥ 2008.08.06. 01:04:15

végreee!! elsem hiszem!! komolyan..most írj mégeggyett ez a minimumxD am kurva jólett...de tessék írni mégeggyett!!!!! :D mosttt...

Mary Snoway 2008.08.06. 01:09:52

majd... már elkezdtem.. majd írok öhm holnap v utána...xD majd ha jön az ihlet...

Ancsika 13 2008.08.06. 14:06:44

Hello!:)
Nagyon jó lett a kövi rész!Várom a folytatást! Tschüs.:)

Lora 2008.08.06. 20:39:17

uristen komolyan annyira örülök hogy van folytatás naponta néztem de ajj nagyon jó.. annnyira tetszik remélem hamar kapsz megint ihletet!!! alig várom a folytatást!!..pusszi

Mary Snoway 2008.08.06. 23:54:40

szijasztok csajok, én meg annak örülök, nagyon hogy kapok komikat.... nem váratlak titeket a kövivel! a napokban fent lesz... puszó

Ancsika 13 2008.08.16. 10:45:42

Hello!Mikor lesz fent az új rész????Tschüs.:)
süti beállítások módosítása