Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

24. Rész

2008.05.29. 17:53 Mary Snoway

-nos ez úgy volt és azért kellet sietni mert neked fotózásod lesz Kubában, igazából már későn szóltak és azért kellett sietni. -Hadarta Bill

-jó-jó az oké, hogy nekem fotózásom lesz, de neked is? hehe-én

-igen képzeld! ble-majd kinyújtotta a nyelvét. olyan cuki volt azt hittem bekapom xD. mostanában egyébként nagyon felszabadúlt lett és ezt nagyon jó volt látni. látszott rajta, hogy élvezte azt az ügynökséget működtetni és már egészen be is indult.

-de te ronda nagy vagy ble hehe-nyújtottam én is nyelvet majd kiröhögtem. -de nem. tényleg. miért jöttél te is?-kérdeztem kíváncsíságtól feltüzelve

-mért bay??-nézett rám kérdőn, megráztam a fejem, hogy tudassam vele a nemleges válaszom-azért...hehe. úgy gondoltam rámfért a pihenés x)->majd egy álmosoly- ezeknek muszály volt jönni? -vág szánakozó képet...xD

-hááát annyira akartak.-x) mosiztam 1000-el

-igen tesó muszály volt. legalább egy kis színt viszünk az unalmas életetekbe.-mondta Tom majd kihúzta magát hehe

-ahamm-mondta Bill unottan- és ezt a 'kis színt' a mogyoró dobálás fogja meghozni?-kérdezte Bill

-hogy te milyen okos vagy...hehe, eddig nem is ilyennek ismertelek.-Tom húzta Billt

-fuck u Tom.-mondta Bill majd előre fordult

-ha? ha? mi? van?-kapott észbe Kata

-jajj Tom olyan gyerekes vagy! mint egy ötéves...-mondtam és kiröhögtem

na jól van akkor te meg 2...-mondta Kata és röhögött.

hirtelen komyolra váltottam a figurát: -te mit véded, mi? ne védd már! hát mondom, hogy egy 5 éves...-mondtam halál komolyan

elkerekedtek a szemek, Bill is rámkapta a fejét és itt már alig bírtam magam tűrtőztetni ezértelkezdtem megint osztani, de Kata gyporsan kapcsolt, mert ismer. Az ikrek pedig csak néztek, hogy mi a bayom. Persze azt, hogy viccelek a Kata sem tudta, talán selytette.

-mi bayod van baszki? csak vicc volt, te birka!-Kata is komolyan

-ne birkázz itt nekem te kecske!-az ikreken látszott, hogy jó kedvre derültek a 'veszekedés' hallatán, de röhögni nem akartak mert azt hitték, komoly a dolog.-mit véded a szerelmedet te hős szerelmes?!-Bill a röhögéstől, Kata és Tom pedig az igazságtól -amit még ők sem tudtak- pirultak.

-najó nem bírom-és hatalmas röhögésben törtem ki.
mindenki megnyugodott és visszaült a helyére. Egyszer egy kicsit megrázkódott a gép.

-ááááááááááááááááá megfogunk haaaaaaalni-sikonyált Kata, mi mind egyszerre és tágra nyílt szemekkel néztünk rá a megdöbbenéstől. a többi utas is úgy nézett mint akiknek kiesik a szeme. xD (tessék röhögni! ez parancs!xD) Kata már majdhogynem eltűnt a székben és hatkézzel kaparja a földet, annyira elpirult, hogy a vörös rózsa elbújik szégyenében... xD

nagy csend, mindenki néz. Kata süllyed. erre? elkezdtem röhögni, mint az állat és én is majdnem leestem a székről. annyira kiviístottam, hogy szerintem az utasok, már nem tudták ki a nagyobb ökör... Bill és Tom pedig szerintem úgy akarték tettetni, mintha csak véletlenségből mellénk ültették, volna őket.


na ennyi volt mára gyerekek. puszi mindenkinek!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr16493792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♥ NaOmI ♥ 2008.05.29. 20:01:06

nah halli!!!
tök kir lett ez a rész is,mint eddig mindedjik...nah nem csinálok egót neked...először nem vágtam mivan de rájöttem...mert sikerült...nah holnap írjál hosszabat ám!!!nah megyek magolni a rohadt vizsgára..nah puss te birka!!xD

Mary Snoway 2008.05.29. 20:04:25

hy
na figy! amíg te ien rövidke részeket írsz mint most akkor nem szólj be mert az enyám 3x hosszabb bleee xD szal te írsz holnap hosszút!! picsa kecske xD

♥ NaOmI ♥ 2008.05.29. 20:12:46

te kötsög BirkavxD irok holnap egy jó részt de utánna ne kecskézz le xDvpussy

Mary Snoway 2008.05.29. 20:14:17

ne birkázz te kecske! hehe xD

Lily 2008.05.30. 10:07:43

öhhhm... feltett szándékom volt valami nagy okosságot gépelni. de ez a kecske-birka problematika összekavart.... :S
most akko' mi vaaaan?! XD
nah, jó. túllépek rajta. igen, a rész. hát ja, először én se értettem, hogy akkor most mi a szitu, na de azért csak sikerült megfejtenem >>büszkemagára

Lily 2008.05.30. 10:09:05

nézd már!!! olyan hosszút kommenteltem, hogy a felét már ki sem írta...
óóóó a francba!
nah, mindegy, azért leírom mégegyszer

Lily 2008.05.30. 10:10:34

szerintem tök jó, hogy így "ugrálunk" az időben, mert így teljesen kiszámíthatatlan, meg sokkal izgisebb :D
kíváncsi vagyok mi lesz ezen a nyaraláson, összejönnek mááááááá? ? ?

Lily 2008.05.30. 10:12:29

ja, amugy tegnap este haverokkal néztünk egy filmet: ALI G IN DA HOUSE
naggggyon elvetemült :D szétröhögtem az agyam rajta!!! sztem nézzétek meg ha úgy adódik, biztos nektek is tetszene!!!
(na jó, ez nem a reklám helye >>szégyellimagát

Mary Snoway 2008.05.30. 16:44:43

összejönnek-e?? a Billnek van bnője xD

nyugodtan reklámozz. a blogomat is reklámozhatod márhol xD
süti beállítások módosítása