Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

23. Rész --> csak Lilym kedvéért x)

2008.05.27. 20:52 Mary Snoway

Lassan elcsendesedtünk és elketdődött a film. Gondolom, nem kell mondanom sem, én végig Billt és a csajt figyeltem. De szerintem a Kata sem a filmre, sokkal inkább a Tomhasonmásra figyelt. A film végére már egészen belenyugodtam a tudatba és végre a filmet kezdtem el nézni, jókor...xD  a filmnek vége lett, elkezdtünk pakolni amikor kiabálásra lettünk figyelmesek:
- hééé tesóóóó- hallom Tom hangját, Kata és én rögtön odakaptuk a fejünket. Kata egyszer csak eltűnt én meg bénultan álltam, mert egyre csak Billt figyeltem, ahogy odafut  Tomhoz majd gyerekes mozdulatokkal lepcsiztak és macsósan megölelték egymást. Olyan aranyosak voltak azt hittem, hogy átváltozok oriássá és felzabálom őket xD.Egyszer csak összeestem, majd már a földön találtam magam. Annyira megijedtem, hogy majdnem felsikítottam, mert hirtelen a Kata nagy arcával találtam szembe magam xDÚtközben kiderült, hogy nem álajultam ,hanem lerántott a bolond.
-hééé menjünk már közelebb, hallgassuk ki mit beszélnek-mondta Kata majd elkezdett húzni maga után mint egy kukát. xD
-maradj máááár megyeeek!-kiaáltam hátha elenged. erre befogta a szám, itt majdnem megfulladtam, hát azért szépen megkínzott...xD
-bazdmeg! képzeld el, egy dagadt ribanc, mellé kaptam helyet, ráadásul képes volt minit felhúzni úgy, hogy egy évig is kibírná evés nélkül akkora sonkái vannak. Na, nem megyünk el valahova? vagy tudjátok mit? üljünk be még1 filmre!-Tom
-jajj Tom nekem nincs kedvem hozzá!
-Bill, majd mutogatott az éppen elfordult barátnőjére ,Gábira.
-jólvan tesó, akkor majd máskor.-montda Tom majd elkezdett felénk jönni. Kata meijedt és úgy csinált mint aki a fülbevalóját keresi.
-Lili!!!!! nem igaz! hova eshetett????? azz volt a kedvencem!!!-de mindezt olyan hangerővel, mondta, hogy azt észrevette Tom pedig lehet, ha csöndben meghúzzuk magunkat, akkor észre sem vesz minket.
-jajjj lányok!!!-kiált fel Tom-de jó, hogy itt vagytok-még mindig kiabált, kicsit mintha figyelemfelkeltő kiabálás lett volna. Bár bejött mert Gábi és Bill rögötn ránk nézett. Mi meg felálltunk és Kata elkezdte a fülbevalóját birizgálni, mintha visszarakná oda, pedig ki sem esett.
-Dejó, hogy nem kell egyedül eltöltenem a nap hátralévő részet és nemhogy nem egyedül, de méghozzá két ilyen csinos lány társaságában! huuu. -Tom, itt Billnek kicsit mintha idegessárgaxD lett volna a feje, de nem lényeg. -Meghívhatom a hölgyeket egy ebédre??-kérdezte úri módon Tom.
-Persze-mondtuk Katával egyszerre.
-Akkor menjünk.-jelentette ki Tom
Majd már bejött egy biztonsági manus, hogy hagyjuk el a termet mert ki szeretnék már takarítani, már senki sem volt a teremben csak mi.Elintultunk kifelé a moziból. Az út óráknak tűnt észre sem vettem, de míg Kata és Tom tök jól el voltak én valahogy Bill mellé keveredtem. Nem szólunk egymáshoz, nem a filmen járta az eszem az biztos és szerintem Billnek sem...
-Szóval te vagy az a modell, aki a legelső volt a cégnél?-Gábi
-igen- válaszoltam egyhangúan
-és veled megy a mackókám-itt szúros pillantást vettettem rá, bár nem volt hozzá jogom- a bahamákra?-kérdezte, tágra nyíltak a szemeim és meglepőgötten néztem rá.
-Gyere mert mér itt a taxi-mondta Bill mintha az iméntieket nem is hallotta volna.

NA, imádlak benneteket, de hétvégén felkészítő napon voltam most pedig a szépségversenyre megyek és utána nagy bebaszást tervezek, szal nem hiszem, hogy jövő hétig lesz blog de nem tudom.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr14490788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♥ NaOmI ♥ 2008.05.28. 20:14:55

Szijja!!
Végre már azt hittem hogy sosem lesz rész xD
épp ideje amúgy naon király!de ugye engem is viszel a bahamákra mint potyautas vagy bármi! kir lett a rész pussy

Mary Snoway 2008.05.28. 20:21:29

hát megoldható! xD bár amien dagadt vagy... xD nembay neked majd veszek egy külön utazó táskát... egy jó jó jó nagyot te dagiiii hehe xD

Ágota 2008.05.29. 16:41:45

Szia!
Azt hittem már nem is lesz rész... :D
De hál isten van és tök szupi lett.... Remélem azért hamar lesz kövi is...
Puszi

Lily 2008.05.30. 09:57:42

Hello!!!! XDXDXD
wow micsoda megtiszteltetés, köcce, aranyos vagy :D
tök jó lett ez a rész is, na de nem is írok többet olvasom a kövi részt, majd oda is kommentelek!!!
peace
süti beállítások módosítása