Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

16. Rész

2008.04.20. 16:37 Mary Snoway

Kata elkezdett a táskájában matatni, és előkapott egy bilincset.

-ohhoohooo rossz kislány, azt ugye nekem adod?!-kajánul mosolygott Tom

-a-a-mondta Kata majd megnyalta a száját

Visszamászott az ágyra és elkapta Tom kezét, majd mind a kettőt kikötözte, az ágyhoz, a szemét pedig egy sállal bekötötte. így Tomnak fogalma sem volt róla, hogy mi történik majd vele, tehát még izgatóbb. Kata alindult a szájától lefelé, végighaladt a nyakán majd a mellbimbóknál egy pillanatra megállt és elkezdte azokat szívogatni. Majd haladt lefelé, elért a hímvesszőhöz, de először csak pici puszikat adott rá, hosszában és széltében. Majd a heréit kezdte el nyalogatni, már nem akart töktölni így bekapta Tom farkát és ütemesen mozgatta rajta a fejét, szívogatta, nyalogatta... Tom, szinte beleőrült, hogy nem lát semmit, majdnem elment de ekkor rántott egyet a kezén és kiszakadt az ágy egy darabja, leszedte a sálat a szeméről, Kata pedig kicsatolta a bilincset. Amikor tom megszabadult, rávetette magát Katára és egy röcidke ideig megint csak csókolóztak, majd Tom behatolt Kata hüvelyébe. Kata felnyögött de ütemesen mozgott Tom alatt, egy idő után tom megfogta Katát és négykézlábra rakta így folytatták tovább. Kata megugrott, és Tomra ült, valami hihetetlen iramban kezdett mozogni, és ettől mind a ketten elmentek. Kata ledőlt Tom mellé, Tom szétterpesztett karokkal feküdt, és Kata befészkelte a fejét a vállához, Tom pedig Kata nyakát és arcát cirógatta, de nem szóltak egymáshoz lassan elnyomta őket az álom.Ez a ki akció elég sokáig elhúzodott, én meg már ébredeztem.

-hét óra? uhh faszán elaludtam. Na mindegy mára úgysincs semmi dolgom, azt hiszem elmegyek egyedül egy szépségnapot tartani. Kíváncsi vagyok a Katáékkal mi történt...Csak nem feküdtek még le. Á még biztos nem!-beszéltem magamban, közben összekészülődtem és irány az univerzális szépségszalon itt minden megtalálható kozmetikus, fordász, masszőr, minden...
Beülötem egy kozmetikushoz, a városban ő a legjobb. *csörög a telefonom*

-Szia Bill-vettem fel


na felraktam ezt is csak h örüljetek meg akkor pótlok is... pussy x)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr66434136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsilányka0324 2008.04.20. 19:14:15

nah megint én vagyokxD
Ez a rész is nagyon jó lett...
tök jó ali várom a kövit...állandóan csk írnod kéne nem unnánk meg!

Hey Leute!
Most nagyon megérdemli hogy komizzunk!!
Úgyhogy HAJRÁ!!!

nah pusy

Mary Snoway 2008.04.20. 19:24:33

ohh hát köszi szépen...x) remélem mások is így gondolják...x)

Lily 2008.04.21. 10:32:39

Bizony, hogy megérdemli, teljesen egyyetértek veled!!!
ez aztán nem semmi lett, tök jól írsz... én ezt biztos nem tudtam volna így leírni. Nagyon ügyi vagy, csak így tovább!
alig várom a folytatást XD
na pussz

ÁgOtA 2008.04.22. 17:12:50

Nah Szijjasztok!!
Véégre eljutottam eddig h elolvassam xd
Amugy télleg kurva jó rész lett, nem tudom h hogy tudtad igy leirni, az biztos hogy nekem nem ment volna :D
Máár alig várom a kövi részt..--> Ugyhogy siess! :D Nah csak vicceltem...:D
Nah pusy.. :)
süti beállítások módosítása