Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

5. rész™

2008.02.10. 19:32 Mary Snoway

-Majd máskor-hallottam, a hűvös és komor választ, kirázott a hideg. "Jesszus, mi lesz máskor?? Máskor akar megölnnnniiii??? Vagy mi lesz máskor???? Anyád te buzi ne szórakozz!" újra ilyen marhaságok cikáztak a fejemben. Bár elinteztem, egy laza ne szórakozz velem dumával ugyanakkor, tényleg megrémített. Gyors összekaptam magam, majd elmentem összekaparni a többieket. Ohh anyám persze, hogy már megint a mi társaságunkból hentereg valaki a vécé padlóján, hát miért is ne mindig tőlünk legyen valaki segg részeg??!  Otthagytam az illetőt elmentem a Katáért, hogy segítsen felkapirgálni onnan. hát több-kevesebb sikerrel de sikerült. Bevágtuk a kocsiba, majd elindultunk, megkeresni a többieket. Mikor mindenkit megtaláltunk és sikerült kirángatni a csávó szájából, akkor elindultunk, mostmár teljes létszámmal a kocsihoz vissza. Mire visszaértünk Lillát félig a kocsiból kidőlve találtuk, és a kocsim hátulja tiszta hányás volt. Elképzeltem a helzetét:

Bazdmeg felébredtem, hát ez volt életem legrosszabb döntése... blöe hánynom kell fúúj, mondjuk talán ki kéne szállni és nem a Lili kocsijába intézni a dolgomat, ohh igen itt egy kilincs ki is nyitottam, ohh de ügyes vagyok *blöe-blöe* uhh basszameg nem volt időm kiszállni, no mindegy ezen már nem lehet segíteni, akkor aludj csak tovább."

-Líííííííííííííííííííííllllllllaaaaaaaaaaaa,-sikítottam egy olyan szinten magas hangon, amely emberhez nem hasonlítható- te összehánytad a kocsimat??????????

-őőő neeem, mért kérded?? Amúgy hogy érzed magad?-Lilla egy bályos mosoly kírésetében

- na jó elegem van, elééég, én megmondtam, hogy nem akarok eljönni, de ti ti ti elrángattatok először magamalá fosok egy dogos gyilkos miatt, majd pedig a kocsim lesz tiszta takony elgem van, hazamegyek taxival- majd elindultam és fogtam egy taxit.

Amikor hazaértem, holt fáradtan dőltem az ágyba, de alundi ennek ellenére sem tudtam, a telefonomat kikapcsoltam és csak gondolkoztam, ezen a furxcsa atén. Na meg a holnapon, valyon miért titokzatoskodik a Kata??? Valamit titkol, de mit? hmm na mindegy, de olyan furcsa eddig tiszta uncsi volt most meg kezdenek felgyorsulni a dolgok vagy mi?? Na meg az a furcsa alak is... áhh Majd mély álomba merültem


 

 

Nos ha eddig inalmas is volt, majd várjátok meg a kövi részt ott majd begyorsulnak az események, lehet, hogy a titokzatos emberkére is fény derül?? KOMIT KÉREK!! PUSSY

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr18333961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tombaby 2008.02.26. 17:40:07

Szeja!!!naon faina törid ügyi vagy!!!!kivi voka folytatásra.puszka
süti beállítások módosítása