Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

4. rész

2009.09.12. 23:04 <3...annácska...<3

Semmi különös, csak amolyan nem hétköznapi látvány, hogy a kanapédon épp falja egymást két hevült testű fiatal. Tépték egymásról a ruhát, harapdálták egymást. Nem tudtam eldönteni melyik van jobban beindulva, szinte már harcot vívtak az irányításért. Mind a ketten irányítani akartak.
Billel egymásra néztünk és egy hatalmas vigyorral a képünkön, hangtalanul leültünk a lépcső tetejére  és onnan figyeltük az eseményeket. 

Már majdnem lekerült a lányról is a fehérnemű, amikor hirtelen fordított a fiú és letépte az alatta lévő törékeny kis ördögről a falatnyi tangát. Hevesen felsóhajtottak amikor a srác elkezdte az aktust, a nagy mozgolódásban legurultak, Bill kedvenc kanapéjáról. Ekkor ránéztem szerelmemre és biztos voltam benne, hogy nem az jár az eszében h a kedvenc fehérbőr kanapéján esetleg meglátszik valami. Majd megint a szerelmes párt néztem, annyira jól csinálták, hogy valahogy kezdtem arra a pontra elérni, ahol Bill van. Megint ránéztem szerelmem kemény farkára, aminek nagysága még a farmerján kereszül is jól kivehető volt, éreztem hogy egyre jobban beindulok. Kezdtem bevadulni, azon gondolkodtam, hogy ott helyben letámadom Billt, de megelőzött. Benyúlt a combom közé és rögtön a lényeget kezdte simogatni, gyengéden és őrjítően. Majd nagy erővel szinte hátradobott, szerencsére gondoskodóan, hogy ne sérüljek a kezét a fejemre rakta, így nem ütöttem be. Kigomboltam a farmerját és kiszabadítottam életem igaz szerelmét xD.

/Bocsi de néha tényleg úgyéreztem, hogy jobban szeretem mint Billt magát. Persze csak rövid ideig, egy oltári szex után, olyan után ami a mostani kis gyorsnumeránk lett./

Majd lenéztem megint a szerelmeskedő párra lehet, hogy perverz de nagyon beindított a látvány, és nyugtatott, hogy nem csak engem. Hirtelen elmentem és ő is, szinte észre sem vettem az aktust. Állítom, hogy Billnél nincs jobb az ágyban. Ha kell órákig bírja, ha kell, 5 perc alatt lerendez téged is úgy hogy neki is jó legyen. Ő az igazi szexisten és nem Tom. Majd megtörtént amitől mindketten féltünk, a nyögéseinket hangos nevetés követte. -Neeee!- néztem Billre kétségbeesetten, nem mertem lenézni. Villámgyorsan rendeztük el magunkon a ruhadarabokat, és utána néztünk csak az elöbb még orgiázó párocskára. 

- Ha jól tudom Tom, egyenlőre még te állsz az én nappalimban anyaszült meztelenül. És Kata ez neked is szól! -mondta Bill de neki is hihetetlen vörös volt a feje, ami mindent elárult.

-Igen Bill, és mi nem is azon röhögünk, hanem hogy mi kellünk ahoz, hogy neked legyen valami kis életed az ágyban. Mégha ilyen rövidke is... -cinkelte testvérét nevetve. 

-Toooooooom! - rohant lefelé Bill -most megölleeeek. 

Tom elkezdett futni, mi meg összenéztünk Katával és elvigyorodtunk. Kata közben felöltözött, mivel egy nő nem fog anyaszült meztelenül álldogálni, főleg ha közönsége is van. A két srác pedig mint az ötévesek kergették egymást a nappaliban, üvöltözve visítozva. Én már fáradt voltam ehez, leültem a kanapéra és Kata csatlakozott. Elnyomott az álom.

Reggel elé érdekes poziturában ébredtem. Katával egymásra voltunk dőlve, aminek köszönhetően nem tudtam jobbra fordítani a fejem. A két kis ötévesem pedig, az ölünkben volt. Bill magzatpózban 25 éves férfi létére, Tom pedig félig lelógva az ágyról. Először nem mertem mozdulni, nehogy felébresszem őket. aztán előbújt belőlem a kisördög... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr971378117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása