Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

4. rész™

2008.02.10. 19:32 Mary Snoway

-Hajajjjj, ohhh - és csak szenvedtem tovább elég feltünően- űmmm, hjajj, a francba már hosszú lesz ez az északa, és uncsiiiii.- mondtam, gondolván, hogy a nagy zajtól úgysem hallja senki, pedig rosszul hittem. Csak pár perc (perecXD-szerk.) után vettem észre, hogy valaki mellé ültem, le, vagy ő ült le mellém. Nemtudom, nem figyeltem, mert annyira belefeledkeztem, a mű unatkozásombaXDXD. Uhh jéézusom ez az a sötét alak. "Most mit csináljak? És ha drogot akar nekem eladni? És ha meg akar erőszakolni?" rohantak át egyre gyorsabban a gondolatok a fejben "És ha meg akar késelni mert éppen olyan kedve van? Jééézusom ugye itt a gázsprém?" majd gyors elkezdtem kutatni a táskámban" Bassssssszza meg az a... nem lehet igaz pont most nincs nálam!!!ááááá Na jó nyugalom biztos semmit sem akar csak az innivalóját akarja itt meginni. Na de pont mellettem??? Ennek nincs is innivalója, a picsába már kezdek megőrülni. Na jó hol a Kata?" Majd befejeztem az értelmetlen kombinálást a fejemben, és elkezdtem keresni a szememmel, a Katát. Áhh ez már rögtön egy csávóval smárolt. Lehetetlen. De várjunk csak, az oké, hogy egy kevéske ismerkedés után már simán lekapna egy srácot. De még csak most jöttünk. Uhh már fél 3?? Az meg hogy?? Na mindegy biztos régóta vagyunk itt csak elrontotta az időérzékemet a pia. Gyors elhúztam táncolni, meg egy cherry-barackért, mert már kezdtem józanodni. Meguntam a táncikálást, és észrevettem, hogy a táncparkett már ürül. A félelmetes emberke még mindig ott volt ahol hagytam. A Kata eltűnt. Hát az Ágit nem láttam, szerintem átment egy másik emeletre. A Cintit jobbnak láttam nem kirángatni a pasi szájából. Egyedül maradtam. Nem volt mit tenni mint hogy leülök és nézem az egyre ritkuló táncoarkettet...(mármint az embereket rajta, mármint hogy azok ritkulnak, na szóval értitek! vagy nem?xdxd-nagyn hülye vok-szerk.)

-Szia- köszöntem rá amin én is meglepődtem ugyanis, féltem tőle azaz attól a hidegségtől ami belőle áradt meg az egész lényétől, és ugyanakkor ez izgatott is. Kiváncsi voltam, hogy ki ez, miért olyan titokzatos, amikor megláttam, hogy nyílik a szája összeszorult a szívem talán az izgalomtól, talán a félelemtől, nem tudom, majd meghallottam a válaszát:

-...

 


 

Nah vajon mit válaszolt?? Biztos rögötn előkapott egy kést és megfenyegetett, hogy vegyek tőle drogot... Najó neeem majd megtudjátokXD pusz és a szokásosat...XD

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr48333960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsebi baba 2008.02.25. 15:29:33

Kira a rész!Alig várom a kövit..hát igen én mindig lekapok bárkit bárholXDXD
süti beállítások módosítása