Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

3. rész™

2008.02.10. 01:42 Mary Snoway

Majd mosolyra húzódott a szám.

-Nincs ennek semmi baja -mondta Kata egy nagy lélegzet vétel kiséretében- csak szivat a kis buzi

-Na azért ez erős, tényleg nem nagyon fogok én innen felkelni, max ha felkapartokXDXD- mondtam teljesen elotorzult hangon, mivel ha részeg vagyok akkor néha orrhangon beszélekXD

Akkor nagynehezen, felszettek. És meg is indult a kis csapat, hogy oda érjünk, a buli helyszínére. Nagyjából hallottam, hogymit beszélnek a kocsi elött, de engem tartott két csaj és szinte csak húztak maguk után, mert menni nem nagyon mentem.

-Gondolom a Lili ilyen állapotban nem fog vezetni- mondta az Ágota

-Hát az biztos, hogy nem egnedem kormány mögé ilyen állaptban, még akkor sem tud vezetni amikor józan- Kata majd mindenki röhögött

Ráálltam a lábaimra, mint akinek semmi baja, felemeltem a mutató ujjam, és elkezdtem nekik halál komolyan magyarázni, úgy mintha a tér-idő egyensúlyának a megzavarását, akartam volna magyarázni.

-Na azért ezt teljességgggellllll, kikkérem magamnak -hosszú szünet- ugyanisssss én nagggyon is vezetek, azazzz nagyon jól csinálom-nagynehezen kinyögtem közben már jobban fetrengtek a röhögéstől mint én

-hol az ágyban?-Kata aki már majdnem megfulladt

-hát ágyat is tudok szerelni igggen-én, ugyanis halvány fogalmam sem volt róla mit beszélnek

Betuszkoltak a kocsiba miközben nagyba mutogatok és magyarázok, a Kata vezetett, egész úton döltek a röhögéstől mert csak mondtam és mondtam a hülyeségeimet. Ráadásul meleg is volt és még jobban megütött. 

-Itt vagyunk- szólt hátra Kata

-Mit ordítasz már itt te is mint az fába szorult ember, hát mért ordít itt mindenki? Hát süketek vagyunk vagy süketek vagytok???- és csak mondtam, mondtam és mondtam- na hát akkor menjünk már be most mit ülünk itt?- adtam ki az utasítást, és már száltam is ki, de ahogy kiszáltam, beütöttem a fejem a kocsi tetejébe. Természetesen most sem hagyták ki, hogy ki ne visítsanak... Elindultunk, a bejárat felé, egészen pontosan engem odavonszoltak, és a többiek mentek. Fizettünk a csávónak, de amikor velem akadt dolga, akkor azt mondta, hogy ilyen állapotban nem engedhet be. Egyébként ebben a discoban  még nem voltunk, nem tudom mért ujítottak be a csajok, de nem is nagyon gondolkodtam rajta. Mikor, már egész jól voltam és fél órája veszekedtem a kétajtós szekrénnyel, odajött egy sötét alak kapucnival a fején. Hát ez sem normális ilyenkor kapucni???? Biztos valami drogos, az alakjából is azt lehetett kivenni ugyanis nagyon vékony volt és magas. Intett egyet majd a biztonsági őr befogta a pofáját, és egy normálisabb hangnemben, mondta:

-Üdvözlöm a hölgyeket a Klub Sunrise-ban, érezzék jól magukat, további szép estét.

-Meglesz köszönjük- és épp csak nem köptem le.

Amikor már mentem lefelé a lépcsőn azon gondolkodtam, hogy milyen furcsa alak volt. Áradt belőle a hidegség, és a komolyság kicsit félelmetes volt, és ha tényleg drogos, és mondjuk elkap itt a parketten vagy valami. Igaz az arcát nem láttam, meg nem is figyeltem. Egyébként már egészen jól voltam, és kezdhettem előröl a piálást, persze már nem erőseket ittam, csak Bacardit. A nagy táncolás közepette nagyon kifáradtam, és le is ültem... 

 


 Hogy ki azaz kik voltak ott, azt majd megtudjátok a kövi részből. Addig is puszi és komit kérek!!XD 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr35333099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágota 2008.02.13. 18:25:31

SZijja!!!
Nah végre elolvastam öket... Szerintem nagyon jok lettek...Már tökre kiváncsi vagyok a foytatásokra..!!
Pussz: Ágota
süti beállítások módosítása