Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

2. rész™

2008.02.10. 01:27 Mary Snoway

ááá a farncba, vissza kell hívnom, mert a hülye agyammal elfelejtettek megkérdezni, hogy este, mikor és hol találkozunk. Komolyan mondom, ennyire hülye is csak én lehetek!!! Basszus hülye picsa már, nem igaz hogy nem képes velvenni a kibaszott telefont!! Jah tényleg le kellett raknia, akkor biztos olyan helyen van ahol nem tud beszélni. De hol lehet? Hát ő olyan, hogy ha telefonálni akar, akkor telefonál. Mért rakta le? Hmm egyre furcsább... *csörr-csörr*

-Nah szia, figyu csak azt akartam kérdezni, hogy hova és hányra menjek este?? -én

-jaaaaahh igen tényleg, el is felejtettem mondani, pegid fontos, ugye?XDXD- Kata

-ha te mondod- mondtam unottan, hogy kicsit idegesítsem

-HÁT AZ!!!!! -Kata

-jól van na, a fejemet azért még ne harapd le, szükségem van rá-erre mind a ketten röhögtünk

-ugyan a modelleknek úgysincs sok eszük... -Kata

-te buziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-vinnyogtam a telefonban-nah basszus, de mondd már, hogy...-és már megint nem hagyta, hogy befejezzem

-11, buszvég-Kata

-oksa nah akkor szia

-szia

El is kezdtem készülődni, mert mint tudjuk nálam az ilyen dolgok 2 óráig tartanak. Nah végre elk is készültem. Nézem az órát: "Basszameg már 3/4 11?????uhh el fogok késni"-beszéltem magamban mint egy idiótaXD. Fogtam a kulcsokat és rohantam le a lépcsőn

-szia anya majd reggel jövök-én

-szia-kicsit sem meglepve mondta anyu...

Gyors beindítottam a kocsit, és ahogy indultam majdnem letéptem a garázsajtót, mert lassan nyitódik. Szerencsére se a kocsinak, se az a jtónak nem lett baja. Mentem mint az állat, és üvöltött a zene, ezért azt sem hallottam, hogy már hívnak a többiek. Nagynehezen megérkeztem, hát perzse, hogy már mindenki ott volt, és rám várt. Kicsit félénken köszöntem, tudván, hogy mi vár rám... Majd mindenkihez odamentem, mintha mi sem történt volna puszit adni.

-a-a -húzott vissza Kata- hol voltál? bazzd nem lehet igaz, hogy mindig elkésel!! Most még elnézünk felette, de holnap el ne merj késni!!

-Igérem nem fogok!XD-mondtam 1000W-os mosollyal

Nah fél óra puszizkodás, után végre elindultunk, piát venni. Bementünk egy olyan boltba ahol kimondottan, piák vannak, de azok nagyon nagy választékban. Nem tudtuk összeegyeztetni, hogy milyet vegyünk, ezért mindenki olyat vett amilyen neki tetszik. Én mi mást vehettem volna mint a jó öreg cherryt, és fekete abszintot. Az utóbbival persze nincs nagy multam, de most itt volt az ideje. Persze a kis üveggel vettem, majd késöbb megtudjuk mért. Beraktuk a piákat a kocsiba, és felmentünk egyik barátnőmhöz, egyébként mindig így csináljuk. Ott elvoltunk egy darabig, ilyenkor ez midig egy előivászat... Hát mit ne mondjak, a cherryből egy bekevert cherry-barackot ittam, kb 10 perc mulva úgy döntöttem, kinyitom az abszintot. Kinyitottam, és hoztak nekem egy feles poharat, miközben én azon morfondíroztam, hogy égetve vagy anélkül igyam.

-hey csajok égessem?-én

-igen talán kéne, nehogy valami bayod legyen, magyarul ne bassz be mert a buliban is inni kell!!-mondta az Ágota

-értem, akkor nem égetem -húztam az agyátXD- de most nyugizz már semmi bajom nem lesz-én

-ahogy gondolod-Ágota

meg se várva a válaszát, már le is húztam. Izgatottan vártam az eredményt, másoktól hallott, beszámolók alapján. Semmi. 5 perc, semmi. Aztán egy kicsit elkezdtem szédülni, de olyan volt mintha csak 2 dl cherryt ittam volna meg.

-anyááám, ez lenne az a nagy pia amit mindenki az egekbe dicsér???- mondtam csalódottan

-csak ne kiabáld el -válaszola vissza az egyik csaj

-áhh -legyintettem tök nyugisan

Kimegyek WC-re gondoltam, aztán, szerintem indulunk is, mert mintha már fél 12 lenne, bár az órát egyre kevésbé láttam. Felálltam, majd egy mozdulattal össze is estem. Mindenki odarohant hozzám, és hallottam ahogy szólongatnak (van ilyen szó??XDXD-szerk.), de válaszolni nem tudtam, csak éreztem, hogy zsibbad a testem, "ez egy méreg!!!" gondoltam magamban. Érdekes módon a gondolataimat tisztábban hallottam mint máskor.  


 

Na valyon meghaltam már most a második réazben??XDXD Hát kitudja lehet, hogy csak ilyen rövid storyt akartamXDXD  puszi és komit kérek!!XD 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr33333093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása