Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

10. rész™

2008.02.10. 19:34 Mary Snoway

*tömitömitömitömitömi*
-Látom ízlik a kajaXDXD-én

-Ahabm-Kata teli szájjal

-Na akkor mi is volt ez a dolog? Meg, hogy-hogy már egy hónapja megismerted?

-Hád zóval, úd volt, hod udje, elmendem neked egy zéget keresni,*lenyeli* mert már nem bírtam nézni, ahogy bunkúlsz-Kata

*csing-csing* 

-oh hát kösz ez kedves, na de hogy találtad, meg pont Bill cégét? Jah igen meg Tom? Vele jöttél össze?

*csing csing csing csing*

-Francba már, ki lehet az ilyenkor???biztos anyám rendelt, valamit netről. Pillanat kinyitom. Te csak egyél-én

*kinyitom*
-Ohh jóestét, hát bárkire számítottam, csak nem magára! Otthagytam valamit, uhh tényleg nagyon hülye lehetek.-én

-jóestét, nem, nem erről van szó. De ezt inkább bent beszéljük meg. -Bill

-Persze, jöjjön csak beljebb. Megkínálhatom valamivel? Kávét?-én

-Nem köszönöm semmit sem kérek-Bill

-Jólvan, menjünk be a konyhába itt van a Kata is, épp eszik.-én-Bélszínt salátával vagy bifsteak-et sem kér? nagyon finom lett.

-hmm imádom a bifsteaket, talán azt megkóstolom. Maga csinálta?-Bill

-Igen, én-én

Kitálaltam neki, és belekezdett kajálni. Most mintha egy kicsit oldottab lett volna a hangulata, viszont nagyon meglepődtem azon, hogy idejött. De már este 9 van.  Nem a családjával kéne lennie? Na mindegy én inkább nem kérdezek tőle semmit, mert még leharapja a fejem.

-Amyúgy elnézést a késői zavarásért, de közbejött egy igen fontos dolog, és ha még holnap megcsináltatnánk a portfoióját akkor megkapna egy munkát.-Bill, mintha megérezte vol, mi jár a fejemben

 

-ööö, hogy holnap? Háát nem is tudom, én még fel sem fogtam ezt az egészet.-én

-ugyanmár, ha pózolni is úgy tud, ahogy főzni akkor ön lesz a cégünk reklámarca-Bill, mondta bíztaóan    

-Ohh ezek szerint ízlik-én

-igen tényleg nagyon finom lett-Kata

-Ahamm. És önnek, Bill?-én

-Tényleg finom lett, azt hiszem ezért igazán megjár, hogy mostmár elmondjam a részleteket. -Bill

Befelyezték az evést, és bementünk a nappaliba beszélgetni. Én nem ettem, mert már főzés közben csipegettem és mire készb lett a kaja és jött a Kata addigra már nem voltam éhes.
Sok minden kiderült, most elég sokat beszélt Bill, mintha jó érszné magát nálunk. Csak fecsegett önfeledten. Kiderült, hogy a cég egy hete nyílt és én lennék az első modelljük. Ezért már alapból az lenne az első munkám, hogy a céget reklámozzam. Nagy beszélgetésben, "kibontódott" két üveg csokilikőr is.XDXD De senkinek semmi baya nem lett csak egy kicsit jobb lett a kedvünk ennyi.
Az este folyamán sokminden kiderült, és kicsit meg is ismertem Billt és rájöttem pár dologra is.


Hogy mire azt majd a következő részből megtudjátok.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr16333968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(L)Kat(L) 2008.03.23. 20:18:30

szejja!ez az én bnőm kira lett a ész mint mindnig:D:D(nah ne szálj el)
Mikor lex már benne a my Macho Man:D
nah cupp a kövi részig:D

Mary Snoway 2008.03.23. 20:26:41

már majdnem beleraktam ma is ám csak, végülis mégsemXDXD amyúgy asszem elárulhatok valamit, báááár nem tudom mert ennek csak két rész mólva kéne kiderülnie... na mind1, a lényeg, hogy már volt benne... de psztXDXD

(L)Kat(L) 2008.03.23. 20:42:17

hehe!jó tudni az én kis cuncim mindenhol feltűnikXDXD

Csinga · http://csinga.blog.hu 2008.03.24. 12:24:22

tetszik a sztori, várom a folytatást... am mikor lesz kövi rész??
cupp =.]

Mary Snoway 2008.03.24. 14:14:52

köszi. ha nem leszek lusta akkor még ma írok xDxD

Ágota 2008.03.25. 19:08:45

Jujjjjj tök jóó lett...ez a hirtelen fordulat Billnél nagyon teccik....Hát azt nem tom irni h várom a folytatást mert már van szal nem is irok többet mert megyek olvasni :D
süti beállítások módosítása