Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

35. rész

2009.08.19. 22:51 <3...annácska...<3

-Gábi nem tagadom még mindig érzek iréntad valamit... - hallottam Bill hangját.

-de Bill! még nincs késő! még újrakezdhetjük. én nagyon szeretlek téged, és úgy volt hogy hamarosan összeházasodunk. mi lett a terveinkkel? mi lett az álmainkkal? nézd neked most ott volt a Lili pár hétig és egyenlítettünk. a Christopherrel már nagyon rég óta nem is tartjuk a kapcsolatot, én csak téged szeretlek. Bill kérlek...

meg sem vártam Bill válaszát, hullaábrázattal beléptem a konyhába. Mind a ketten kikerekedett szemekkel néztek rám. Jó, ennek örülök. Legalább nem én vagyok itt az egyetlen meglepett ember... Pár percig mindenki csönben volt és hol erre az emberre hol arra az emberre nézett. Majd Bill arca csalódóttá változott, Gábié dühöt tükrözött. Én pedig sarkon fordultam és kisétáltam a lakásból. Tudtam, hogy úgyem tudnék nekik mit mondani, ezt egymással kell elrendezniük. Azért bízok Billben, bízok abban amit mondott. Hogy szeret...

Beültem a kocsiba hazamentem, összepakoltam a smink cuccaimat meg pár ruhát és bevágtam a kocsiba. Pakolás közben benyomtam pár üveg Martinit, hogy jobb kedvem legyen és ne kelljen Katának elmesélnem, hogy mért vagyok szinte átlátszó. Tudtam, hogy otthon egedül úgysem lennék jó passzban, így inkább átmentem a cuccokkal Katához készülődni.

Bill telefonja csörgött. Tom volt az.

- csövi! figyu segítened kell ma! Kata és Lili ma a Koronitába mennek és van egy tervem... De segítened kell, szóval valahogy majd lefoglalod, eviszed egy wc-be vagy bánom is én de foglald le. 

-szerintem nem olyan jó ötlet, hívj fel mást  most mert nem hiszem h látni akar negem most a Lili. Bocsi de most nem tudok segíteni.

-Mért mi történt? én azt hittem h együtt vagytok és minden happy.

-Hát nem igazán. - és Bill elmesélte a testvérének a délután történteket.

- Szia Kata! Kicsit elöbb jöttem mert izé... Na mindegy engedj be. - visítoztam a kaputelefonba kicsit spiccesen.

Rábeszéltem Katát, hogy már nála készülődés közben kezdjünk el inni. Bár nem igazán kellett eröltetni. Így hamar elment az idő és hívtunk egy taxit. Elnéztünk Stradustba, kicsit coctailozgattunk, majd átmentünk Koronitába. Hatalmas buli volt, mindenki tombolt és csomó jó pasi volt.  Nem vártunk sokat hamar belevetettük magunkat a tömegbe és jöttek mentek a pasik, akikkel táncoltunk. Végülis nem cisnáltunk semmi rosszat, hivatalosan mind a ketten szinglik voltunk. Legalábbis a délután miatt énis annak tekintettem magam. Egyszercsak azt vettem észre, hogy egy srác már elég rég óta ott van körülöttem. Majd megkérdezte, hogy nincs-e kedvem vele meginni valamit a pultnál. Odafordultam Ktához, hogy megkérdezzem nembaj-e ha itthagyom. De észrevettem, hogy már Tommal táncol. Eléggé meglepődtem, a semmiből előtűnik egy Tom. Gondoltam akkor biztos nem baj... A srác nagyon jól nézett ki. meghívott egy Sex on the Beach-re és elkezdtünk beszélgetni.

Már éjjel fél 12 volt, de Bill nem tudott aludni. Csak forgolódott, mivel tudta, hogy Tom mást kért meg arra, hogy lefoglaljon engem. És mivan ha részeg vagyok, és bosszút akarok állni Billen a délután miatt? Vagy mivan ha Tom valamelyik kétes haverját kérte meg, hogy 'elvigyen'? Mivan ha bajom esik? ilyen és ezekhez hasonló gonolatok cikáztak a fejében. Egyszercsak megunta és azzal a lendülettel ahogy kipattant az ágyból, felöltözött és kocsiba ült. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr471324450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása