Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

30. Rész

2008.06.26. 00:29 Mary Snoway

-nagyon nem szeretem ha más pasival lógsz, amíg velem vagy!-próbált keménykedni de valami mást éreztem a hangjában, viszont az elöbbi mondatától majdnem elröhögtem magam. ezután viszont rámvetette magát és elkezdett csókolgatni, nem bírtam neki ellenállni, már szinte teljesen levetkőztetett és én is őt. majd észbekaptam:

-Bill! te részeg vagy? ittál?-kérdeztem és ő mélyen a szemembe nézett

-egy kicsit-mondta, majd folytatta, aztán megállt egy pillanatra és megint a szemembe nézett, pár perce csak néztük egymást de én nem is érzékeltem az időt és a csöndet ami köztünk volt csak elmerültem a percek fogságában.-szeretlek!

megfagyott bennem a vér és hirtelen azt hittem én is ittam, de nem.-tessék?

-szeretlek-jézusom elmondta mégegyszer! akkor tényleg szerethet, de ...

-de...-mondtam, de megcsókolt mielött tovább mondthattam volna. éreztem rajta, hogy megnyugodott miután kimondta és mostmár lábyan csókolt. levette a tangámat is és nagyon lassan haladt lefelé miközben végigcsókolta a testem. élveztem, hogy kényeztet és semmit sem akartam elsietni. imádtam amikor a nyelve a bőrömhöz ért. lassan történt meg, de annál jobb volt, ő volt az eddigi pasijaim közül a legjobb az ágyban...xD majd elaludtunk egymás ölelésében. (ez is értelmes xD)  másnap telefoncsörgésre ébrendtünk és mielött a telefonért nyúlt volna még nyomott az arcomra egy gyors puszit. majd belesápadt mikor meglátta a kijelzőt, én sajnos nem láthattam, mert mire észbekaptam már rég nem volt a szobában. kiszaladt a folyósóra telefonálni, én meg visszafeküdtem. 10 perc múltán visszaért. még mindig rosszúl nézett ki, és gondterheltnek tűnt.

-mi baj?-kérdeztem

-öh én még maradok két hetet itt.-mondta nagy sóhajjal nyugtázva a végét, én meg kiröhögtem, mert azt hittem hülyül

-te bolond! holnap indulunk-mondtam mosolyogva és puszit akartam neki adni, de elhúzta magát. én ekkor azt hittem összeomlok, hát mégis csak egy éjszaka voltam? nem bírtam elviselni és az a szúros pillantás, ahogy rámnézett mintha én lennék a hibás mindezért.

-igen ti holnap indultok, de én még maradok, és jön ide Gábi is, most hívott, hogy menjünk nyaralni és mondta, hogy akkor kijön ide ő.

megsemmisülten álltam ott és nem bírtam elfogadni a tényt, hogy Bill nem az enyém és nem is lesz soha ezt nem akartam feldolgozni. már a repülőn ültem egyedül, Kata és Tom egymást szekálták én pedig magyányosan és magamba fordulva zenét hallgattam.

-ne aggódj kiscsaj! minden rendben lesz veletek!-vette ki a fülemből a fülhallgatót Tom. olyan magabiztossággal monta, hogy már majdnem hittem neki. ránéztem majd visszafordítottam a fejem és visszadugtam a zenét.

-nem, Kata ezt egyszerűen nem hiszem el! nagyon furcsa amit iránta érzek, még senki iránt nem éreztem ilyet, pedig voltam már szerelmes.-magyaráztam Katának az érzéseimet két nappal a hazatérés után. egyszerűen nem bírtam magammal mit kezdeni, mióta itthon vagyunk, munkám nem volt, mivel a főnököm nyaralt. bár rám bízta a céget, mondván Tom egy kicsit szeleburdi, én mégis megkértem Tomot, hogy foglalkozzon vele ő. mégiscsak ő a testvére, Tomnak nagyon sokat segítette Kata akinek az új ötleteivel már 1 hét alatt csúcsformába hozták a céget,. szerencsére Katának van tapasztalata az ilyenekhez és tudta, hova kell nyúlni. ő is szerette Billt-mint barát- és segíteni akart neki, hogy a divatcég, németország vezető cégei közt ragyogjon. mindenki el volt foglalva a dolgaival, csak én nem tudtam mit csinálni. túl sok volt a szabadidő és a pénz a hülyeségekre. minden np bulikba jártam és minden nap össze is szedtem valakit, nem feküdtem le vele, de úgyérzemkellett lelkileg a megerősítés, hogy kellek még valakinek. ezáltal mindenkinek kelleni akartam... (remélem értitek, hogy mit akartam itt leírni. ha nem akkor írjatok egy komit és elmagyarázom...) és sajnos volt egy két zűrös srác, akiktől még én is féltettem magam. de akkor nem számított semmi, tudom kis semmiségnek tűnik ami miatt így kiakadtam, de eltudod képzelni, milyen az amikor valaki rongybabának használ? majd fut a szép, csinos kedvenc babájához? hát én most ezt éreztem... szóval depresszióba estem, amin egy-két szer segített, aztán napokig nem ettem. a napjaim felborultak az időérzékem eltűnt, sehova sem jártam csak bulizni. egyszercsak mikor megint az egyik szer hatása alatt voltam és egy fószer próbált velem valamit kezdeni a lakásomon. berontott valaki az ajtón, és letépte rólam a pasit. ebből nekem csak az összemosódott képek jöttek le. de ha magamnál lettem volna, akkor látom ahogy Bill épp laposra veri a srácot és üvöltözik vele:

-te adtál neki valamit? miattad néz így ki?-és meg sem várva a válaszát, ütötte tovább. majd felkeltem megálltam elötte és így szóltam:

-nem, Bill Kaulitz! miattad van! miattad nézek így ki!-vetettem oda neki megvetést és undort sugározva, pedig legszívesebben sírva estem volna össze, attól, hogy újra látnom kell. pedig a fekete herceg ezúttal megmenteni jött. ez alatt a két hét alatt nem ettem semmit és utána kb még két hétig nem jött meg rendesen az étvágyam. Bill nagyon gondoskodó volt vele végig, odafigyelt eszek-e és minden nap feljött a lakásomra, egyszer még mondta, hogy főz nekem valamit, de tanítsam meg főzni. ez idő alatt szabadságot adott. Kata és Tom is nagyon aggódtak értem. ők voltak azok akik rögtön riasztották Billt, pedig épphogy a repülőtérre ért. ők többször próbáltak otthontartani és elvenni tőlem a dolgokat, de amikor otthon akartak tartani akkor mindig elég ronda dolgokat vágtam a fejükhöz. és ha elvették az anyagot, akkor természetes módon újat vettem. szóval a lényeg, hogy Billel megint jól elvoltunk, de már más volt mint azelött, mintha több távoságot tartanánk egymással. de a kis titkom ez idő alatt is a szekrényemben lapult...


bocsi drágáim, de egy darabig nem lesz rész ugyanis Görögben leszek, tudom éálénk a fantáziám, de azt kívánom magamnak, hogy találkozzak Billel xDxD

gratuláljunk Lilynek a vizsgájához, ez a rész egyrészt miatta lett ilyen hosszú másrészt pedig aztér mert egy darabig ugye nem lesz...

annyit egyébként elárulok, hogy ha hazajöttem, akkor egy két rész és elkezdem a 2. évadot, de az szinte egy új történet, lesz. ne ilyedjetek meg! ha valaki végigolvassa az egész történetet, majd ha egyszer készen lesz akkor rájön, hogy a második rész is az elsőhöz kapcsolódik.

jah és embereke! légyszíves ne chatbe komizzatok, hanem rendesen. a chat az azért, van, hogy ha valaki akar velem beszélni akkor az megteheti és ott elkérhetitek az elérhetőségeim, ha esetleg vki privátban akar velem dumálni.

na további jó nyarat kívánok nektek, minden kedves olvasómnak és ne örüljetek annyira egy hét kb és újra a színen leszek xDxD pussy mindenkinek

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr50539719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lily 2008.06.26. 01:08:08

huh na szóval: hellloooooka :)
most olvastam a részt, nem mondom, megint megleptél :) azt gondoltam Bill már dobta a csaját... de mondjuk úgy túl egyszerű, meg uncsi lenne. de ezért ugye már őt tényleg nem szereti?

előre is jó szórakozást és kellemes pihizést neked
és kívánom h jöjjön össze az a bizonyos találkozás... :D

nah peace
&
HOLIDAY

Kata · http://www.kata-life.blog.hu 2008.06.26. 01:38:37

szija!!
hát igen megint alkottál xD váratlan fordulat de király...xD én is kívnom a nagy talizást de nekem a másik felét hozzd haza xD anniy ajándék bőven elég xD nah puss

Ágota 2008.07.01. 23:08:04

Szijja!!!
Huhh.... háát... basszus
ez nagyon jó lett... és jó hosszu is.. :) Nem tudom hogy honann jönnek ezek az ötletek, de mindnesetre élethűek.. vagyis tökre el tudom képzelni... és ezért jó a sztoryd.... nah várom a folytatást, remélem az is ilyen hosszu lesz!
Pussz és további jó nyaralást! :)
Ágota
süti beállítások módosítása