Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

28. Rész

2008.06.19. 20:40 Mary Snoway

-huuu fáj a fejem-mondja Kata-hahhooo Tom-próbálja Tomot ébresztgetni, de kevés sikerrel, úgy dönt kimegy a fürdőszobába és rendbe hozza magát. mikor meglátja magát a tükörben hirtelen beugranak az előző esti emlékek, onnantól, hogy egymás karjában rontanak be az ajtón Tommal, majd lefeküdtek. ezen jártatta az agyát és a gondolat annyira feltüzelte, hogy gyors megcsinálta a haját és lefutott a szálloda éttermébe tejszínhabért meg csokiöntetért, majd visszament, de útközben még eszébe jutott az eper is, így visszafordult. mikor visszaért a szobába, Tom még mindig nyugodtan aludt, mert nem tudta mi vár rá. felvett pár falatka ruhadarabot, és kb így nézett ki:

berontott a szobába, és elkezdett nyávogni, mint egy cica. sikerrel járt és Tom felébredt, Kata rávetette magát és elkezdtek csókolózni, majd felált és elment a csokiszószért, bekente vele Tom felsőtestét, és elkezdte lenyalni róla. de ekkor Tom hirtelen férrejökte magáról Katát, és kiment a fürdőbe, hogy megfürödjön. Kata nem értette ezt az egészet. öt percig kb csak ott ült és le volt fagyva, még soha nem utasították vissza.majd felállt és úgy döntött, ő is felöltözik normálisan ésmegcsinálja magát. mivel a fürdőszoba foglalt volt, gondolta megpróbálja nálunk. majd kopogás nélkül ajtót nyitott:

-jéézusom!-ilyedt meg Kata, mi meg szétugrottunk. észre sem vettük, de reggelig ültünk a bárban és amikor feljöttünk aludni már igencsak virradt. -bocsi nem akartam, csak gondoltam használom a fürőszbátokat, de folytassátok csak nyugodtan.-mentegetőzött

-öhm nem zavartál meg semmit, mi épp csak...-és nem tudtam folytani, ezt látva Bill gyors befejezte a mondatom

-csak sugdolóztunk...igen-mondta Bill de kicsit ki volt melegedve és izzadt is a hévtől és az izgalomtól

-ahha...-nézett ránk Kata, olyan "ne nézzetek hülyének" nézéssel-oké

-használd csak nyugodtan a fürdőt, mért a tiétekkel, mi történt? tudtommal kétszemélyes a fürdőkád...-néztem rá kíváncsian

-hmm... *nagysóhaj* hosszú.-mondta majd elindult a fürdő felé

-hát ezekkel meg mi történhetett?-néztem Billre

megnyalta a száját és belém akart harapni, hogy folytassuk.

-ne Bill, te teljesen hülye vagy! ott a barátnőd!-mondtam normális hangon, de idegesen. nagyon mérges voltam rá, haragudtam. bár nem is amiatt, hogy elkezdtünk valamit. hanem szerintem csak féltékenység volt. "miért őt szereti? mért nem velem van? mért nem hagyja ott?" ezek a gondolatok cikáztak a fejemben, míg beértem a fürdőbe.

-bocs, de muszály volt valahova, mennem és hálóingben furi lenne kimenni a szobából.-mondtam Katának és elkedtem fogat mosni.

-mért mi van?-kérdezte a zuhany alól

-áhh mindegy, nem érdekes... de tényleg veletek mi történt?-kérdeztem kíváncsian

-hát tegnap ugye amikor felmentünk még lefeküdtünk egymással...-félbeszakítottam

-hát azt gondoltam xD-mondtam, majd folytatta

-és ma reggel amikor felkeltem ő még aludt, nekem meg eszembe jutott a tegnap este, és megint akartam. gondoltam meglepem pár nyalánksággal, majd mikor felébredt visszautasított.-mondta szomorúan-mintha már nem kellenék neki

-ennyi? ugyan! a pasik nyűgösek ha felkelted őket...-mondtam

-jó azt tudom, de ez nem olyan nyűgös vagyok dolog volt...

eközben Bill nem tudott, mit csinálni magával és átment Tomhoz, hogy megtudja tőle mi volt ez a Katás. kopog- senki sem nyit ajtót, majd belép.látja, hogy Tom zuhanyzik és leül egy ágyra, és elkezd tévézni.

-szia Bill- mondja Tom

-áá szija Tom-megörült mikor meglátta a tesóját

-na hogy-hogy itt vagy? nem a csajt dugod?-Tom pakolássza a ruháit, keresi mit vegyen fel.

-mi van? hülye vagy? mi bajod te állat?-idegesedett be Bill

-bocsi, áhh nem tudom furcsán érzem magam-mondta Tom

-de mért mi történt? Kata hozzánk jött fürdeni, mert nem akart itt maradni-Bill

-igen?-lepődött meg Tom-hát nem tudom, azt hiszem, hogy elkapott a szerelem és erre most jöttem rá, hogy ilyen távol vagyunk és tudod így nem megy a Katával

-mi van? neked más kell?-Bill


"ne itélkezz, hogy ne itéltess"  

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr41529714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágota 2008.06.19. 20:52:42

:) Ez is szuper rész lett...Izgis... Jó hossszu most legalább... Hamar legyen folyt.köv :) :P XD
Pussza: Ágota

Lily 2008.06.19. 20:57:18

hihihi szuppppppi!!!!!!!!!!!!!
már rendesen összekavarodnak a szálak ez naggggyon jó lesz *előreörülésdörzsöliatenyerét* !!!!!!!!!!!!!!!!
nah, csak így tovább!!!!
peace

Mary Snoway 2008.06.19. 21:08:07

kösziköszi x) hihi xD
süti beállítások módosítása