Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

27. Rész

2008.06.19. 15:31 Mary Snoway

-mi van velünk? hát mi csak iszogatunk és beszélgetünk...-vág angyali arcot Tom

-igen.. öbl pontosan-próbál valami beszéd féleséget összehozni Kata de a piát sosem bírta...

-hmm akkor csatlakozunk-mondtam

-jah igen, mért is van szétszedve a szoba?-kérdezte Bill

-ööö mert nem szeretek veled aludni-mondta Tom

-igen? és mért nem-kérdezte Bill

-mert Kata lány és ő szép, te meg fiú vagy és ronda-röhögtünk mind, Billnek meg lilult a feje

-kabbe Tom-mondja

-jajj csak viccelt, szerintem meg tök jó pasi vagy- mondtam az első pohár lehajtása után, lehet nem ennyire ütőssel kellett volna kezdeni??

-szóval Tom és én mától házzzasssok vagyunk-mondta Kata, kicsit akadozva, de már ezen is csak röhögtünk

eközben már mindenki szép mennyiséget ivott, és Kata meg Tom úgy döntöttek, hogy lefeküdnek aludni. így csak ketten maradtunk, Bill meg én. igazából abban a pillanatban, azután a pár coctail után már nagyon is örültem ennek, de ahogy néztem Billt neki sem volt elelnére.

-szerinted együtt vannak?-kérdeztem

-hmm? jah Tomék? hát elég úgy néz ki.-mondta

-és mi? velünk mi van?-kérdeztem de ekkor már egy mohitón és két sex on the beachen túl voltam

elkezdett fulldokolni:köhh köhh-köhög-hogy-hogy mi van velünk?-kérdezte meglepődve

-hát nem tudom, mostanában úgy érzem, hogy eléggé összemelegedtünk és olyan felszabadult vagy ha együtt vagyunk.

-igen ez mind igaz, de nekem ott van Gábi...-félbeszakítottam

-de őt nem is szereted, akkor mért vagy vele?-kérdeztem

-hm többet látsz mint gondoltam, na nem bay. azért mert úgy érzem, hogy kötődök hozzá, hogy tartozok neki. meg már úgy maga a megszokás, hogy ő van nekem, és ragaszkodok hozzá, valamiért.-magyarázta, a hangja csalódottságot tükrözött.- de egyébként én is észrvettem, hogy egyre közelebb vagyunk egymáshoz

-hát érdekes-mondtam majd mély csönd állt be közénk

lassan mi is elindultunk a szobánk felé:

-hát ma együtt alszunk-majd kacsintottam, (mellesleg ha nem ittam volna és ő is józan lenne akkor az elkövetkezők nem történnének meg)

-bizony babám és nagyon messze vagyunk az otthontól, szinte már el is felejtettem mi van ott-monta egy huncut mosollyal, majd benyitottunk a szobába

lefeküdtünk külön-külön egy másik ágyra és megpróbáltunk aludni

-Biiiill, nem tudok aludni-mondtam nyafogva-nem akarsz velem aludni?

-ööö DE!!-mondta határozottan és már ott is volt mellettem

-köszi, akkor jó éjszakát- és nyomtam egy puszit az arcára majd a hátamra fordultam éreztem, hogy ő engem néz, de én megpróbáltam aludni inkább, már majdnem elaludtam és egyszer csak egy meleg kezet érzek a nyakamnál, símogat. nem figyelek rá, miután a tudtomra adta, hogy nem szereti de ragaszkodik a barátnőjéhez, nem. majd elkezdett apró puszikat adni a nyakamra majd az államra és odaért a számhoz, megcsókolt és én visszacsókoltam...


na a többit majd holnap vagy este

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr52529289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágota 2008.06.19. 16:02:40

Huhh ez a rész irtó jó lett.... Hallod lécci-lécci nem holnap legyen a folyt.köv hanem maaaaaaa!!!
Pusz: Ágota

Kata 2008.06.19. 19:06:39

szijjjja!
nah télleg jó lett ez a rész is...remélem gyors lesz folytatás xD

Kata 2008.06.19. 19:14:46

szijjjja!
nah télleg jó lett ez a rész is...remélem gyors lesz folytatás xD
süti beállítások módosítása