Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

22. Rész

2008.05.07. 00:31 Mary Snoway

-Hát ti meg mit csináltok itt?-valaki megszólított minket a háttérből-aranyoskáim

Bennem megállt az ütő én rögtön a legrosszabbra, gondoltam, hogy ki lehet az.. Katán is a legmélyebb megrémülés jeleit láttam, lassan hátraforultunk óráknak tűnt az a pár perc míg ez megtörtént és addig minden lejátszódott a fejemben így a legrosszabbra is felkészültem és Kata is hasonlóképp lehetett. Hátrafordultunk és egy darabig csak csöndben néztük az illyetőt. Majd oltári hangos röhögés tört ki belőlünk, amire viszont szinte mindenki felfigyelt. Még az is akinek nem kellett volna. a Tomszerű alakról kiderült, hogy csak egy nagyon jó hasonmás lehet, mert az nem az volt. De amíg a Kata az idős nénit, aki megszólított minket próbálta lerázni, addig én egy csajvinnyogásra lette figyelmes, jobb oldalról jött és én akaratlanúl is odafordítottam a fejem, de rájöttem, hogy nem lett volna szabad.

-Bill, bill most mit rángatsz, teljesen leégetsz, ne rángass már hallod? most meg mi bajod lett hirtelen?megbolondúltál?-Bill barátnője

-gyere már lemaradunk a filmről-mondta Bill sürgetően, gondolom nem akarta, hogy észrevegyem és csak imádkozott, hogy ne ugyanarra a filmre üljünk be.

-miről késnénk, le? még 10 perc van a filmig, simán elmehetünk még nézelődni ilyenkor még csak reklám van, vagy talán arra vagy kíváncsi?-csajszi, most Cinti lesz

-igen kíváncsi vagyok a rekláma, itt mindig jobbak a reklámok mint otthon-majd észrevette, hogy mereven bámulom őket és összetalálkozott a tekintetünk. Én is elkaptam a fejem meg ő is, nagy zavarunkban. Aztán mire már megint odanéztem már nem voltak sehol, gondolom Bill jól eltűntette a barátnőjét.

-gyere menjünk már-mondtam Katának de ő is eltűnt,- baszki ez hol van?-bementem a wc-be hátha ott van és láám ott volt, majd bemásztunk mi is a filmre, és pont kezdődött. Én gyors levázoltam Katának az elmúlt pár perc történéseit és megpillantottam Billt és sajnos a csajt.

-azt nézd -böktem rájuk, Kata is odanézett és nagyon egymáshoz voltak simulva.-hát nekem nem olyanok mint akik nagyon rosszban vannak egymással, bár ki tudja...-mondtam Katának

-figyelj akkor mért bújtatta volna a csaját előled? Mert ha én szeretek valakit akkor emelfővel repülök mellette és fűnek, fának bemutatom...jó most biztos nem utálhja szal, azért vannak így-mondta nagy hevesen

-hmm igen igazad van-helyeseltem

-pffujjjj aaazt nézzd, blöe-mutatott Kata-jéé ott van Tom és és és az ott egy csaj?

-nem az nem az csak van itt egy srác aki nagyon haonlít rá, de sztem az nem az-mondtam

-tudom azt a srácot én is láttam de ez sztem most télleg ő-momdta


puff éééés ki a király? xDxD most aztán nem járhat a szátok, mert rendesen pótoltam na őusszka sziasztok

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr70457661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágota 2008.05.07. 00:38:30

Baszkiii, ezen is most szétröhögtem az agyam...... """ igen kíváncsi vagyok a rekláma, itt mindig jobbak a reklámok mint otthon """ XDXD
Ez nagyon-nagy...Nah deh nem is ez az egy mondat volt a lényeg....Nekem ez a rész is nagyon teccik..ebbe legalább sok volt az izgalom.... De nem ugy volt h Bill szakított a csajával???
Nah most megyek mert már ülve alszok...Holnap is legyen ám sztory !! Pussz

Lily 2008.05.07. 10:09:36

jajj, micsoda kényeztetés: dupla rész!!! :D:D:D

köszikösziköszi

most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni ebből a keveredésből... LOL

na, peace :D

♥ NaOmI ♥ 2008.05.07. 18:02:43

nah ez aztán jó rész lett!de ha a Tomot látjuk ott egy csajjal akkor lecsavarom a tökét:D nah de most télleg milesz?nem bírom ki addig!!!! MONDD EL!!!Legalább msn-en..nah jó inkább ne...kiwi leszek...és jobb olvasni mint előre tudni!
nah a kövirészed is dupla legyen ám:D:D
pussy

Lily 2008.05.13. 18:11:06

na hali!
mi történt? :( már elég rég nincs új rész...
:'(

Mary Snoway 2008.05.13. 20:03:28

hali drága!
te vagy az év leghűségesebb olvasója!
puszi neked...
vagy lusta vagyok, vagy nincs időm... nyugisan csessz le...X

Lily 2008.05.13. 21:05:00

nem cseszlek le, ha már így dicsérsz... XD

Lily 2008.05.16. 15:28:58

na jó, ezt visszavonom :P
mikor lesz már rész?!!!

Lily 2008.05.20. 11:59:44

ha minden alkalommal hagynék itt kommentet, amikor felnézek akkor már biztos lenne vagy 100 hozzászólás ehhez a részhez...

:'(

na peace

Mary Snoway 2008.05.21. 19:43:38

tudom és elnézést de javítanom kell egy csomó mindenből ha a héten nem de hétvégén többet is írok
pusz

Lily 2008.05.22. 12:45:19

értem...
hát akkor kalappal a jó jegyekhez, és kitartás...! ! !
süti beállítások módosítása