Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

21. Rész --> már amerikában is nagykorú xDxD

2008.05.07. 00:03 Mary Snoway

-Szia Bill -vettem fel a telefont, nagyon örültem, hogy felhívott, de mégis próbáltam a leghűvösebb hangot elővenni

-szia *torokköszörülés*, öhm csak azt akartam mondani, hogy holnap beszélek a munkád érdekében-mondta, de hallatszott, hogy ő is nagyon komolyan próbál beszélni

-ahamm, este 11-kor?, höh ez vicces...-mondtam de már nem voltam olyan bunkó

-szóval akkor be kéne jönnöd az irodába és elmondom, hogy mit beszéltem velük-most kap észbe-és öhh huhh már így elment az idő?ahh na jó akkor nekem le kell raknom, szia-Bill

-höh-meglepődtem-szia-mondtam

-naaaaaaah ki volt az?-Kata nagyranyílt szemekkel

-mintha nem tudnád-mondtam tök rossz kedvvel-ááh mindegy szarom le

-naa ne már, biztos békülni akart-mondta Kata bíztatóan

-hát nem tudom, nekem nem úgy tűnt...aztán végülis lehet csak nem merte-mondtam

-biztos, meg tudod az pasiknak nem erősségük a bocsánatkérés...na de akkor találkoztok holnap?-kérdezte

-hallottad a beszélgetést? hát akkor tudod, nem?-de már röhögtünk, egyszer csak repült felém egy párna-mit csinálsz, idióta?

-ezt csináltuk Tommal is, meg emlékszel régen veled is, csak már elfelejtettük, meg mennyi minden volt amit elfelejtettünk. pl ott van amikor minden hétvégén moziba mentünk meg a white napjaink meg az ilyenek, és már semmi nem maradt, nem akarunk holnap nosztalgiázni?

-de elmehetünk, de hova?-kérdeztem

-mondjuk moziba most úgyis van vmi film amit reklámoznak, azt megnézhetnénk, de lassan megyek mert kezdek fáradt lenni, vagy aludjak itt?-Kata

-jah aludj akkor megcsinálom neked a vendégszobát, és akkor reggel együtt indulunk, jólvan, na megyek is.-én- addig fürödj meg

-értettem főtörzsörmester-Kata poénkodott

-haha de vicces na húzzál már xD-én és indultam a konyha felé ő meg a fürdő felé de azért még utánamkiabált

-héj te torkosborz a szoba nem arra van xDxD-majd nagy nevetések közepette bevonult a fürdőbe én meg befuckkoltam neki xD

Másnap felkeltünk és elindultunk a moziba, de a bejáratnál valami azaz valaki azaz valakik na szal értitek, furcsát láttunk.

-te az ott a Tom meg egy csaj?? és az ott a Bill meg egy csaj?-Kata

-öhh jah az lehet Billnek van csaja, de az biztos, hogy a Tom?-én

-nagyon hasonlít rá, szerintem az ő-mondta Kata

Pont a Pop Cornos pulthoz tartottak így négyen, de inkább kettesével, mi meg bújkáltunk csak, hogy észrevétlenül figyelhessük őket, persze az az észrevétlen nem volt annyira észrevétlen...

-hát ti meg mit csináltok itt?-megszólított valaki minket a hátunk mögül

 


 

puff és szalagszakadás xD majd a kövi részben meglátjátok ki az xD na pussy nektek pááá

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr85457636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágota 2008.05.07. 00:11:50

:D XD ez jóó volt...nagyba gondolkozom, hogy mire vonatkozik a cím..aztán kb fél orával késöbb esik le hogy azért,mert ez a 21.ész.....
Amugy tök szupi lett ez a rész is...kiváncsi vagyok hogy mit kerestett ott Bill és Tom egy csajjal..:@
pusz: Ágota

süti beállítások módosítása