Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

13. Rész

2008.03.29. 00:08 Mary Snoway

-háát jólvan- én egy nagy sóhaj és művigyor kíséretében

-na ne bánkódj... annyi jó pasi van még...-Kata próbált vígasztalni, mert ő azért látja rajtam a dolgokat

-neeem, neem végülis nem is tetszik, meg nem is tetszhet...-persze, hogy baj és persze, hogy tetszik!! nagyonis!!ááá de szar nekem. azért reménykedtem benne, hogy szabad a pálya... De hát az élet nem erről szól! nemde? x)

 -jólvan akkor menjünk vissza vásárolni!-Kata

-jajj nekem, most semmihez sincs kedvem! Azaz, hogy már tök elfáradtam, fájnak a lábaim, meg a fejem is és ha jól érzem ,akkor hányingerem is van.-hazudoztam egy kicsit, de tudom, hogy makacs és nem értené, meg, hogy csak haza akarok menni...

Persze rögtön tudta, hogy mi a helyzet, de azért makacskodik még...

-Na neee már, majd veszünk egy hányingercsillapító, meg fejfájás csillapító meg lábfájáscsillapító gyógyszert...

-Kata-nyöszörgök

-Vagy tudod, mit beülük egy kozmetikushoz...

-Kataa-még mindig

-meg egy fodrászhoz, most nyílt a környéken egy új Loreal szalon, állítólag...

-Kataaa-kicsit idegesen

-jójó, akkor menjünk el enni, az mindenre jó...

-Kataaaa, fogd már be csak egy alvásra van szükségem, és nem leszek gyóygszerrel töltött csirke, arcpakolásos mártással, meghajfesték pürével... na megyek jó vásárlást.

-De most ne hagyj már itt!-Kata

-Na pillanat felhívom az Ágotát, hogy menjen el veled,

-Nem kell azt én is meg tudom csinálni...-Kata

-akkor szia pusz, és jó szorakozást főleg estére...

-de... szia-Kata, előkapta a telefonját és már tárcsázza is a számot, -na szia, figyu nem jösz el velem meginni egy kávét, csak ennyi az egész- höh kis hazudós...xDxD

-Jólvan megyek veled, akkor 10 perc múlva ott leszek a kávézóban

Én közben hazaértem, végig a Billen járt az agyam, már rettentő hülyeségek, jutottak eszembe. Ilyenkor mindig variálok...Elmentem lefeküdni, majd el is aludtam....

-olyan furcsa mostanában a Lili. nem?-Ágota

-háát össze-vissza van... jujjj nézd azt a rózsaszín felsőt, uh ezt muszály megvennem! Veszek hozzá egy rószaszín nadrágot, meg még egy rószaszín napszemcsit...-Kata

-hjajj, hosszú napnak nézünk elébe úgy érzem-Ágota

-nem igaz, nem nyitnak, már a kedvemért egy csak rózsaszín boltot pff-Kata

Eközben persze ment az idő...

-nah lassan menjünk már haza-nyüszögött az Ágota

-jah tényleg, már 7 óra... 7ÓRA?????????? basszameggg egy óra alatt nem készülök el és 8-ra lett megbeszélve, hogy a Tommal találkozok...-Kata

- a Tommal???-Ágota nézett nagy csodálkozó szemekkel

-igen, majd elmesélem, na de most pusz szia

És már tűzött is a kocsihoz, és téppet el haza. Gyors összekészülődött, majd el is indult, sietett, mert mint mondta valóban nem tudott egy óra alatt elkészülni...


Bocsi Kata de azt a rózsaszínes részte nem lehetett kihagyni és ezzel foglak még cukkolni!, na most örüljön a szád, mert benne lesz a köviben a Tom!! na puszi és írjatok! télleg szavazzátok már meg, hogy a köviben lefeküdjön-e a Tommal a Kata vagy sem! addig nem írok amíg nem látok szavazatokat!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr75401443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ÁgOtA 2008.03.31. 18:07:34

Szupii lett ez a rész is... Nah erre kiwi leszek h ki mire fog szavazni..:D Háár amugy én arra szavazok...hogy..hogy.ööööö..ööö :D Most irjam azt h nem tom?? Inkább nem :D amugy sztem még ne... hagy szeresse meg még jobban és akkor...deh ha most nem akk sztem azért már 1-2 rész után lehet ..

(L)Kat(L) 2008.03.31. 19:01:41

most azt nyilatkozzam hogy igen?
igen azt mondom..nehogy megkíméld a Tomot egy ilyen jó estétőlxD

Kicsilányka0324 2008.04.09. 17:39:48

BASSZUS NE LEGYETEK MÁR ILYEN LUSTÁK!!NEHÉZ EGY KOMIT ÍRNI???HEHHHH????

Lily 2008.04.11. 14:06:54

szia!
tök jó a sztorid :D nagyon tetszik.
szerintem kár lenne abbahagynod...
és a "szavazásnál" szerintem jöjjenek össze :D
na hali

Nina 2008.04.11. 14:23:14

hi all!
szerintem feküdjenek le a kövi részben XD
mikor írod meg a kövit??? XD
már alig várom!
na puxa

LucccA 2008.04.11. 17:09:10

feküdjenek le egymással a kövi részben!!!
XDXDXDXDXDDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
(szép sorminta lett...) XD

Mary Snoway 2008.04.12. 17:53:40

na endlichmal!!! jeeee na írok is pusz nektek

LucccA 2008.04.13. 14:47:35

hip hip hurray XD
és mikor lesz fenn a kövi rész???!!! XDXDXD
várom nagyon!
LucccA

Mary Snoway 2008.04.13. 20:25:28

ígérem lesz rész drágáim, már elkezdtem írni de valahogy, nem jutok a végére napokon belül meglesz....
süti beállítások módosítása