Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

8. rész™

2008.02.10. 19:33 Mary Snoway

BillBillBillBillBillBillBillBill miért olyan ismerős ez a név??? Áhh már tudoooom, de neem az lehetetlen, de hasonlít is rá. De áhh az biztos, hogy nem, de pedig ez ő!! Milyen régen láttam, és teljesen megváltozott, azért nem ismertem fel először.

- Jéézusom Lili!! -sikított egyet Kata és épp, hogy oda tudott lökni a székre, mert majdnem elájultam, már fal fehér voltam.

-Bill Kaulitz? -mondtam egy emberinek nem nevezhető hangon -teeee, Bill Kaulitz? A frontember? A Tokio Hotel frontembere? az, az énekes akiért lányok milliói voltak oda??

-Igen -mondta Bill, de érzelmek, öröm izgatottság bánat, semmi sem látszott rajta -az... De közbevágtam:

- A Bill Kaulitz akiért én is odavoltam, és és és még a Kata is? Te vagy az? -én teljesen mintha elment volna az eszem, persze nem sikítozva vagy ugrálva, sokkal inkább ledöbenve mondtam mindezt

-Na azért én nem, höhh -Kata kissé, viccesen felháborodva

- Igen az a Bill Kaulitz, de ha megkérhetném, akkor egyenlőre maradjunk a magázódásnál, és a Tokio Hotel felbomlott, az már a mult. Megkérhetem, hogy végre töltse ki az adatlapot? Mert nem szeretném estig hallgatni ezt a hitetlenkedést... -Bill

Öcsém ez milyen bunkóóóó, méghogy hitetlenkedést! cö cö, hát ilyet, az újságokban nem ez volt, ott mindig kedves volt, és az arca is olyan angyali volt. Volt. Ez már mintha nem is ő lenne. Ez már egy másik Bill Kaulitz lenne, vagy én nem tudom...

- Persze, hol van egy olyan lap? -én, odanyújtott nekem egy lapot -Ohh köszönöm -mondtam, az arcom, rettenetes csalódottságot tükrözhetett.
Kitöltöttem a lapot, majd megbeszéltünk még pár részletet, de sietnie kellett ezért, megbeszéltünk egy időpontot, amikor nyugodtan és részletesebben tudunk beszélgetni.

-akkor a jövő, szerda 14 óra megfelel? -Kérdezte Bill

-Igen -mondtam, mint aki karót nyelt

-Ennyi volt? Semmi több? -kérdezte Kata felháborodva, de valahogy meg sem hallottam, sem a kérdést sem a választ. Na nee, még mindig, ez biztosan a sors keze... Na mindegy, fel kéne ébrednem mert különben, még azt hiszik, hogy tök kuka vagyok. Jéé de hát már ki is jöttünk.

-Na milyen volt, hogy tetszett? -Kata

-Hogy, hogy tetszett? -én


na öö itt egy rész, bocsi de most túl fárat vagyok, úgyhogy bizti tök szar lett...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr5333965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(L)Kat(L) 2008.03.20. 20:22:58

NEm is lett szar ellenkezőleg csak rövid és sajnos mindig úgy kell rágnom a füled h írj!!:@
legözelebb erősebben harapdálomXD

Ágota 2008.03.21. 20:12:26

Még hogy szar?? Sztem ez pont elenkezölek, kurva jó rész lett! Mondjuk tényleg egy kicsit rövid, deh az nem baj...Hamar irj ám kövit mert már kiwi vagyok a többire is..
Ágota
süti beállítások módosítása