Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

7. rész™

2008.02.10. 19:33 Mary Snoway

Mikor beértünk, egy nagy lépcső fogadott minket, szürke falak, amik be voltak ázva. Ksérteties volt, hideg, amikor bléptem végigfutott az egyész testemen a borzongás. brrr pfujj. Majd elidultunk felfelé, megálltunk, egy fehér ajtó elött, amire az volt kiírva: Dimaond Models RiverCast.

-Azt hiszem, ez lesz az!- mondta Kata, majd mikor rámnézett meglátta a ledöbbent fejemet, de úgy tett int aki semmit sem vett észre rajtam.

-Ez ugyeeeee nem az amire én gondolok????????-én elég feszülten, és idegesen amit próbáltam takarni...

-Fogalmam sincs mit gondolsz, de gyere mert elkésünk!!- elkezdett húzni befelé a lábaim alig akartak menni, le voltam fagyva, és egyre csak azt hajtogattam magamban, hogy én ezt nem merem megcsinálni! Ez nem fog sikerülni nekem! Egyáltalán...?

-Egyáltalán, hogy gondoltad, hogy a hátam mögött szervezkedsz???- Miért nem kérdeztél meg??? NEM! Nem megyek be, nekem nem fog sikerülni

-Gyeree máár te idióta picsaaaaaa- kiabált, látszott rajta, hogy kirobbant, elege van mert próbál segíteni de én csak makacskodok- nem érdekel a véleményed!! Jössz velem és készen van!!

- -mondtam kitágul szemekkel az ilyedségtől és a meghökkenéstől

amíg azon csodálkoztam, hogy a Kata hogy kiabált, beértünk a főnök irodájába. Nem tudom, hogy leírtam-e már a helyiséget, hogy hogyan is néz ki, de most leírom... Ez egy nagyobb panellakás volt, ami át volt alakítva, egy ilyen helyiséggé. Berlinnek, ezen a részén ez a stílusu berendezkedés nagy divat volt.
Beértünk.
-jajj nee csak ezt nee, őt ne. Őt ismerem! Már láttam -súgtam, oda a Katának

-tudom -hangzott el a tömör válasz nagy megdöbbenésemre -css -csitított le végül

Ilyesztő, volt sugárzott róla, a komorság és az, hogy nem érzi jól magát. ahogy ott ült az asztalnál, mintha itt sem lennénk, már-már kezdett dühíteni. Egy kicsit megérmítette. Rögötn arra gondoltam, hogy ez nekem nem fog menni. Felnézett ránk, az iratok közül. Kirázott a hideg.

- Jó napot kívánok! -gondoltam megpróbálok közvetlen és kedves lenni az izgalmam ellenére, hátha bevágódok nála - a nevem Hahn Liliána

-tudom -mondta komoran, a szeméből hidegség sugárzott,
mi az, hogy tudja????????? Honnan tudhatná??

- Bill, megkínálna, minket egy pohár vízzel? -mondta Kata látván, hogy már fehéredek

BillBillBillBillBillBillBil édes istenem annyira ismerős ez a név, mondjuk maga az ember is, nem tudom BillBillBill de honnan? áááá megvan...


Hogy honnan ismerős???  nem találtXDXD úgysem talájátok ki, de ha igen akkor sem mondom , meg, hogy kitaláltátokxDxD komit!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr21333964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(L)Szerelmes(L) 2008.03.12. 19:53:21

kira lett várom a folytatást!!!

ÁgOtA 2008.03.15. 13:23:39

Uhh hát tök jóó lett...a vége nagyon durva, nem számítottam rá hogy a Bill lesz..Deh mi, ő lesz a Fotós vagy ki? Baszki kár hogy nincs most folytatás mert most belemerültem az olvasásba.... De ez a " LILA KÖRTE" volt a legjobb xd :D Remélem ma még lesz rész..
Nah pussza: Ágota :)
süti beállítások módosítása