Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

12. Rész

2008.03.25. 19:38 Mary Snoway

-Hát bementem és pont Tom jött kifelé és direkt nekimentem, persze úgy tettem mintha véletlen lenn és annyira jól sikerült, hogy ki is hullott minden a kezemből. -ördögi vigyor kíéretében meséli-és rögtön le is kapott majd valahogy bekerültünk a mosdóba és megtörtént az a dolog

-aaaaaaaaaaaaa-teljes extázisban a meglepődéstől

-hihihi nehhem csahk vihicc volt, dehhh nagyhon vihicces volt a fejehed- és visít mint az állat, majd a szemét törtölgeti-neeeem,  elkezdtem vele beszélgetni és én is szimpi voltam neki meg ő is nekem meghívott egy kávéra és közben elmesélt mindent a cégről...

-nanana csak a cégről?-sunyi vigyorral én

-háááát nem de az most nem lényeg...

-és van barátnője?-én kiváncsiskodva

-viiiii nincs -ez a viii ilyen újjongást tükrözxDxDxD- na és akkor mondta, hogy majd beszél Billel mert még úgysincs modelljük meg, hogy majd meg fognak téged nézni élőben...

-ugye nemmmm?-én

-ööööööö-Kata

-na neeeeee ezt nem hiszem el!-én

-Dede ők voltak azok-Kata

Mint kiderült abban a bizonyos klubban ők voltak, hogy felmérjenek civilben, illetve szerintem Tom nem azért smárolt a Katával...vszont azért tudtam, hogy hozzá kell szólnom ahhoz a furcsa alakhoz és azért, mondta, hogy majd késöbb. Azért mentünk oda mert az nem csak egy szórakozóhely hanem ott mérik fel a leendő modelleket és onnan is válogatnak különböző szépségversenyek által. De eddig még csak én vagyok és ha minden igaz akkor én fogom reklámozni Bill cégét. jupppi még csak most kezdtem felfogni, ez annyira állat. Azóta már biztos van több lány is rajtam kívül.

-Na és neked? tudom, hogy bejön a hülye stílusa ellenére, látszik ahogy ránézel! Meg a kutyád is észrevette tegnap, hogy milyen jól elvoltatok együtt, és ő sem volt olyan komor mint máskor, kivéve amikor távozott.-Kata

-ugyanmár!! A kapcsolatunk csupán üzleti! Biztos van barátnője! És igen, biztos csak mert ízlett neki a kajám! Bár tényleg van benne valami ami furcsa, mintha nyomná valami a lelkét. 

-jaja lehet...

*csörr-csörr*Csörög a Kata telefonja, izgalommal kapkodja ki a zsebéből

-Halo?-Kata
-ööö igen este ráérek, nem jönne el Bill is? Akkor én is elhoznám az egyik barátnőmet.
-Jah értem jólvan, akkor este nah szija -
és lerakta

-Nah ki volt az? Ez most hányadik pasid?-én

-ha ha kabbe! amúgy meg egy pasim sincs jelen pillanatban nemhogy több

-na de ki volt?-én

-Tom-Kata-és van egy rossz hírem is

-miii-én elképedve

-Billnek van barátnője, mert kérdeztem, hogy este nem jön-e ő is és mondta, hogy nem mert otthon lesz vele.


Háát ez van, végülis egy ien jó pasinak alap h van... nem?xDxD
Hali az elején elcsesztem mert nem 19-ek vagyunk hanem nemtom, 21 a Bill meg akkor 24 nah ja így jó lesz, puszika

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr65396437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása