Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

11. rész™

2008.03.23. 20:09 Mary Snoway

-Jézusom már négy óra? Hu szépen elment az idő -kapott észhez Bill- Hölgyeim, akkor viszont látásra és köszönöm a vendéglátást. Vette a kabátját és már el is viharzott. Hamar hazaért. Útközben az elmúlt 'jó' pár óra eseményein gondolkodott. "hmm kíváncsi vagyok erre a lányra látok benne valamit amitől  híres modell is lehet. Persze ha kellő szorgalommaml dolgozik és a lustaság szót kitörli a szótárából."

-Jajjjjjjjjj Kata én lusta vagyok most mindenhez, nemhogy még nekiálljak veled DVD-zni-nyavalyogtam vissza

-De ne legyél lusta! Tudtad, hogy a modelleknek akár egész éjjel fenn kell lenniük, ha egy divatbemutató után még a helyszínen kell maradniuk?-Kata, gúnyos mosollyal az arcán

-Még jó, hogy nem vagyok modell-én, majd be is dőltem az ágyamba

-De az akarsz lenni, és akár órákon keresztül pózolnod kell -fordultam egyet és hagytam, hogy a szavai álomba ringassanak akár egy esti mese -és nem érdekel ott senkit, hogy mennyire leszel álmos vagy fáradt bla...bla...bla...bla... háphápháphápháp- na aszzem most már elmegyek lefeküdni, aludjál te is jóéjt- ezek szerint észre sem vette, hogy bealudtam.

-hééééééééééjjjjjjjhhhhhooooooooooooooo, ébreeedj feeeeelll- hallom Katát üvöltözni a vendégszobából, lassan kinyitom a szemem de zavarja a fény

-baszki azt a rohadt qrva redőnyt nem engedtük le az este vvvááá utálom ha a pofámba süt a nap-viii reggel ingerült vagyok, nem is kicsitxDxD

-jéé felébredtél, pedig már kezdtem örülni, hogy hozhatom neked a slagot-Kata angyali fejjel

-persze...-mormogtam a párnába-még csak az kéne -majd a nagy megrémülés- te meg miiiiiiiit csiiiiiinálsz?????jééézusom most rgötön pakolj vissza mindent!!!!!!!tudod, hogy nekem órákig tart pakolni!!!!!engem nem érdekel, te fogsz visszapakolni!!!!!!-huu most jól esett kikiabálni magam mindjárt nyugodtabb vagyok és a reggeli fáradtság is elmúltxDxD

-jólvan na azért a fejemre még szükségem lenne-Kata majd fogta bebaszta a szekrénybe a cuccaim és kivonult a szobámból

-jólvan na bocsikaaaaaa, tudod, hogy ilyenkor idióta vagyok!-bűnbánóan kikiabáltam

Na nem is kellett neki sok futott is vissza és már rá is huppant az ágyamra, majd elkezdett belőle ömleni a hülyeség

-figy inkább most meséld el, hogy mi volt ez az egész mert tegnap is bezavartak!

-jó de csak akkor ha elmegyünk vásárolni, közben mindent elmondok!-vigyorog

-jajj a múlt héten voltam semmi kedvem sincs ma úgy terveztem, hogy egész nap punnyadok!-én

-na a szekrényeden nem látszik a múlt hét!-kata

-nem mostmár a turkálásod látszik, de jó menjünk!

Elkezdtünk készülődni, én hamar kész lettem majd elkezdtem a Katát is csipkedni mert már nagyon kíváncsi voltam erre az egészre.

-Oda, oda menjünk be, muszály!-Kata húz magaután, tényleg nincs kedvem csak azért jöttem, hogy elmondjon mindent. -huuu nézd ezt de jó néz ki!

-jó, jó akkor vedd már meg és üljünk be egy cukrázdába, vagy kávézóba.-én

Megvette, meg még fél órán keresztül nézegette benne magát és miután jól kiröhögtem kivonszoltam a boltbólxDxD
{uh ezt hallgassátok meg, tök jó!:
https://www.youtube.com/watch?v=xbm97i3sOM4 (csak katt rá)}

-na mondd már basszus ne húzd az idegeimet!-én

-jójó, de akkor ne szakíts félbe! Na hát úgy volt, hogy ugye kerestem neked ilyen cégek közt neten és 1-2-őt kiválasztottam és elmentem utánanézni meg beszélgetni ott valakivel, hogy mit tudnak kínálni. Majd felmértem, hogy melyik a legjobb...

-na azt kétlem mert szerintem nem azért ezt választottad, mert a legjobb. Ugyanis még tök friss, kiritikát sem kapott még!-én

-kuss már, még nem fejeztem be! Na aztán véletlenségből rátaláltam egy olyan oldalra, ahol láttam, hogy a Bill szerkeszti, de még nem volt kész. Csak a vállalat címe és a vezető neve volt kint, meg még pár apróság. Elmentem a címre, ahol szívéjes fogadtatásban volt részem.

-Nem úgy mint nekem...-és majszolgattam tovább a sütit

-Jó de te nem úgy mentél be oda mint én, azaz, hogy nem akkor.-Kata

-ezt hogy érted?

Baszki szegény Bill beteg. Küldjön neki mindenki sok-sok puszi és energiát a gyógyuláshoz! Remélem a cisztáját sikeresen eltávoítják, különösebb szövődmények nélkül, különben lehet vége mindennek... Jah am meg van egy, blog ami elég furcsa de szerintem hiteles. Nem tudom eldtönteni, hogy igaz-e vagy sem. lécci olvassátok el és komiban írjátok le ide a véleményeteket!  http://beichte.blog.hu/2008/03/21/azt_hiszed_tenyleg_ismered nah puszi mindenkinek

 


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr25393800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mary Snoway 2008.03.25. 18:34:50

na örüljön a szád Kat ez most jó hosszu rész lett xDxDxD

Ágota 2008.03.25. 19:10:52

Ez a rész is tök szupi lett.... jah és ki kell emelnem h téynleg hosszu xd
Bár sztem a 10-es rész is elég hosszu lett...
Nah csak igy tovább.. :)

(L)Kat(L) 2008.03.26. 19:12:33

HehexD
Jaja hosszú rész de lehetne hosszabb is nah neeemxD
A lényeg hogy írj és ne kelljen állndóan rágcsálnom miatta a füled hogy írj!!!
Bár ha meggondolom elég finomDDDD
Nah megyek rágom tovább a füled hogy írjxD
Cupp
süti beállítások módosítása