Lehetetlen, hogy lehetsz... épp csak nem nekem

Szeretlek! Egy szó mely néha hegyeket rombol le olykor pedig hegyeket épít fel, a szó mely fájhat és jó is lehet egyszerre, a szó mely ha elhagyja ajkunk örökké bennünk marad, a szó melyre mindenki vágyik melyet mindenki kiakar valakinek mondani. A szó mely csak egy embernek mondható ki igazán, annak az embernek akit tiszta szívünkből szeretünk!!!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Chat


Utolsó kommentek

  • xxMissyxx: Hello mindenki! Most kezdtem csak olvasni nemrég a blogot!!!!NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NAGYON-NA... (2010.03.27. 15:16) 39. rész
  • <3...annácska...<3: bármi megeshet... ;) :D (2009.09.12. 23:14) 3. rész
  • godaaa: jááájjj. :D tök jóóó:D az a bajom tudod, hogy nagyon rövid...:d és legyen még ma folytatás :D:D ki... (2009.09.12. 22:38) 3. rész
  • godaaa: faszaaa :D várom a folytatást :D (2009.08.30. 23:53) 39. rész
  • <3...annácska...<3: baszki... =D (2009.08.28. 00:11) 37. rész
  • Utolsó 20

6. rész™

2008.02.10. 19:33 Mary Snoway

-uhh bazdmeg Kata de utállak!!-kb így keltem, fel pár mellékhatással együtt, fejfájás hányinger... -a francba elaludtam, már megint- beszélek magamban mint mindigXD. Villámgyorsasággal elkezdtem öltözködni, majd egy enyhe sminket is feldobtam. Így néztem ki: egy mélyen dekoltált fekete galléros blézer, alá ezüst poló, fekete miniszoknya meg ezüst, legging majd fekaptam a fekete magarsarkú cipőmet(<--modern eleganciaXD) és rohantam is kifelé. Mikor már zártam be az ajtót eszembe jutott, hogy nem raktam parfümöt magamra... ordíthatnékom volt, de azért visszaszaladtam. Végre teljesen elkészültem, majd elvittem anya kocsiját, mert az enyém isten tudja hol lehet. Áhh oda is értem a kávézóba, jéé a Kata még sehol, pedig késtem 3 percet. Örültem a fejemnek, hogy majd azt hiszi, hogy nem vagyok itt, leültem egy asztalhoz rendeltem egy kávét, meg egy epres sütit.

ültem vártam

ültem vártam

ültem vártam

Na az oké hpgy néha minden ember hibázik, de az, hogy a kata negyeg órát késsen, olyan nincs!!! *csörr-csörr*, jéé ez a Kata, lesz.

-Hol az istenben vagy már??Megmondtam, hogy N E  K É S S  E L!!!!-Hangsújazta, ki a szavakat- Megmondtam, hogy ez most nagyon fontos, és ne rontsd el, hisz...-ekkor elhallgatott-a lényeg, hogy siess!!

-Mii van te teljesen idióta vagy??? Hmmm?????? nem bay, hogy én már negyed órája a kávézóban vagyok???-majd megpillantottam, az ablakon keresztül egy telefonba orsítozó Katát- amúgy meg fordulj hátra-mondtam kicsit nyugodtabban.

Bejött a kávézóba, majd kiderült, hogy teljesen más asztalhoz ültünk, és ezért nem találtuk egymást. A Kata idehozatta, a kávéját meg a sütiét, én meg megettem az én maradék sütimet, majd elkezdtem az övével szemezni...

-Te, az milyen süti??-én 100 Wattos mosollyal

-Ez egy olyan... tudod.. olyan NEM ESZED MEG süti!!-mondta ő

- De megeszemsüti- én

-De nem eszed meg, mert most itt kinyírlak!-Kata

-Jó oké, akkor nem eszem meg-én

Persze amikor elfordult folyton beleettem, és minden egyes alkalomal észre is vette. Már láttam, hogy lilul min egy körteXD ( a körte nem is lilaXD), majd rámkiáltott, én meg annyira meilyedtem, hogy megugrottam a széken.

-Miért nem hozatsz magadnak egyet??- Kata ( a körtefejü)XDXD

-Mert a tiéd finomabbXDXD-én

Majd fizettünk, és elindultunk az utca másik felére. Elmentünk, az ajtóig, majd benyitottunk, ami ott fogadott minket az egy ................................... (volt).


Na valyon mi volt ott! Na jó elárulom nektek rablók akik megerőszakoltak majd megöltek és elástak, de elöbb még elkérték a lakáskulcsot, meg a bankkártya pinkódját, és aztán öltek meg majd eltemettek. Elindultak hogy kirabolják a házunkat, meg a mankártyákról a pénzt levenni, de elfelejtették megkérdezni a címünket, és elkérni a bankkártyákatXDXD és végül nem tudták elcsórni a pénzünket meg a többit... Na jó neem ám csak rámjött az 5perc... meg miért árulnám el előre, hogy mi fog történni?xD nah pusz aztán KOMIT KÉREK!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltottgyumolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr88333962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsebi baba 2008.02.26. 19:08:27

KKKKKKKKKKKKKKIRRRRRRRRR!
Méghogy körtefejű:@
De azér szeji!!
Nah cuppolak!
Jó lett:P

Mary Snoway 2008.02.26. 19:17:48

köszke
a szejit hanyagoljuk köszi...
nah pusz
süti beállítások módosítása